suutuinko nyt ihan tyhjästä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";23774780]Kato tällee: "mä olisin ollu ihan valmis, mut jäin laittaa koirille ruokaa! piti mennä viel ulos sanoon morot kaikille, mut en ehtiny kun ne lähti. mua riepoo ihan vitusti et aina on niin saatanan itsestäänselvää et mies lähtee. " kirjoitit sinä.

Minä teen näin: "kuule ukko, viititkö ruokkia koirat" - ja viuh, häivyn paikalta.[/QUOTE]

no joo, mut mä en osannu aavistakaan et ukko livahtais sillävälin kun mä laitan koirille sapuskaa kuppiin! ärsyärsyärsy.

Miksi ihmeessä juot 4 isoa siideriä, jos sulla on 2 alle kouluikäistä lasta siellä kontollasi...Joiden kanssa sun olisi lisäksi oltava skarppina aamulla? :headwall:

Olisitte hankkineet lapsenvahdin tai vieneet lapset hoitoon jos joku jääkiekon juhlinta tekee sen, että molempien pitää lähteä baariin.

TAI, kun mies huikkas ovelta, et "Moro!", olisit hyökännyt sinne ovelle ja suureen ääneen ilmoittanut; !"MINÄ menen nyt, SINÄ jäät lasten kanssa. Piste".

[QUOTE="vieras";23774806]Miksi ihmeessä juot 4 isoa siideriä, jos sulla on 2 alle kouluikäistä lasta siellä kontollasi...Joiden kanssa sun olisi lisäksi oltava skarppina aamulla? :headwall:

Olisitte hankkineet lapsenvahdin tai vieneet lapset hoitoon jos joku jääkiekon juhlinta tekee sen, että molempien pitää lähteä baariin.

TAI, kun mies huikkas ovelta, et "Moro!", olisit hyökännyt sinne ovelle ja suureen ääneen ilmoittanut; !"MINÄ menen nyt, SINÄ jäät lasten kanssa. Piste".[/QUOTE]

MINÄ juon 4 isoa siideriä kun SOVITTIIN et mies on selvinpäin kun kerran menee töihin huomena. ja mun ei tarvii olla niiden kanssa aamulla skarppina.

ei ole ketään lapsenvahtia, eikä tosiaan edelleenkään käyny mielessä sellasta ees aatella kun mies sano et on selvinpäin ja hoitaa lapset.

ja kun mies huikkas ovelta et moro, niin en todellakaan lähteny perään juokseen ja huutaan et minäminäminä. perästä kuuluu.

[QUOTE="alkup.";23774808]MINÄ juon 4 isoa siideriä kun SOVITTIIN et mies on selvinpäin kun kerran menee töihin huomena. ja mun ei tarvii olla niiden kanssa aamulla skarppina.

ei ole ketään lapsenvahtia, eikä tosiaan edelleenkään käyny mielessä sellasta ees aatella kun mies sano et on selvinpäin ja hoitaa lapset.

ja kun mies huikkas ovelta et moro, niin en todellakaan lähteny perään juokseen ja huutaan et minäminäminä. perästä kuuluu.[/QUOTE]

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta KENEN kanssa ne lapset huomenaamulla olisi ollu, jos mies on töissä ja sinunkaan ei niiden kanssa tarvitse skarppina olla...?

[QUOTE="just";23774812]ei miehii saa laskee vapaaksi ulos vaan ne pitää olla kytkettyinä!!! tollaista ei olis tapahtunut jos olisit huolehtinu hihnasta..[/QUOTE]

No se piskihän KARKASI kotoa ihan vastoin ap:n tahtoa/lupaa.

[QUOTE="vieras";23774813]Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta KENEN kanssa ne lapset huomenaamulla olisi ollu, jos mies on töissä ja sinunkaan ei niiden kanssa tarvitse skarppina olla...?[/QUOTE]

anopin kanssa.

[QUOTE="alkup.";23774808]MINÄ juon 4 isoa siideriä kun SOVITTIIN et mies on selvinpäin kun kerran menee töihin huomena. ja mun ei tarvii olla niiden kanssa aamulla skarppina.

ja kun mies huikkas ovelta et moro, niin en todellakaan lähteny perään juokseen ja huutaan et minäminäminä. perästä kuuluu.[/QUOTE]

Mä olisin taatusti karjunut perään ja kiskonut miehen ryntteistä takaisin sisään, jos nimenomaan kerran oli sovittu, että sinun vuorosi mennä baariin. Vittu, jos hyvän nousuhumalani olisi pilannut! :(

Tee sille jotain jäynää. Vie petivaatteet sohvalle. Piilota sen vaatteet / kengät / jokin muu elintärkeä. Mökötä. Jäkätä. Leiki marttyyria. Tai vastaavasti älä puhu sille mitään viikkoon. Nakkele niskojasi ja tuhahtele vain. Älä tee ruokaa kun se tulee töistä, muistuta joka käänteessä että se teki vittumaisesti vaikka oltiin sovittu, että on sun vuki mennä. Paska ukko! :x

[QUOTE="vieras";23774822]Miksei se anoppi voinut tulla niitä katsomaan jo illalla? Tai lapset voineet mennä sinne?[/QUOTE]

nokun ei voinu! kai ne nyt olis jo ollu anopilla ja koko ongelmaa ei olis ollu jos olis niin saatu järjestettyä.
mies vie lapset aamulla anoppilaan ja mä saan nukkua vaikka neljään asti iltapäivällä.

Hellä vaimo rakas, kun mies tulee takas, ethän sä vihainen olla voi, vaan iloinen kun uusi päivä hänet rakkaasi takaisin toi. :)

Suudelmalla häntä tervehdit, suhteenne niin pelastat. <3

[QUOTE="alkup.";23774799]no joo, mut mä en osannu aavistakaan et ukko livahtais sillävälin kun mä laitan koirille sapuskaa kuppiin! ärsyärsyärsy.[/QUOTE]

Koetahan lapsikulta vähän reipastua :laugh: Syö velliä ja ota tutti suuhun ja painu baanalle - ensi kerralla :laugh:

Yhteistyössä