suutuin miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
suutuin miehelle kun vetkuttelee kotitöiden kans. mä en pysty tekee kun olkapää leikattu. astiat odotti tiskausta 3pv, pyykit seiso päivän koneessa, imuroitu ei ole viikkoon.....
suutuin kun mies alko mulle kitskuta et kyllä ne kerkee.... nyt se osti lepyttely lahjaks suklaata..... ja mä laihdutan.... aaarrrg.
pitäskö mun leppyy vai vihottelisko vielä aamuun...... ärsyttää vaan kun ei tuo mitään saa aikasesks....

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Ymmärrän tuntemuksesi, mutta lepy ihmeessä, sillä mies on tehnyt aloitteen kohti sovintoa suklaalla. Tiskit yms. ehtii hoitamaan.
Juu, kunhan varot, ettet se ole sinä, joka ne tiskit sitten lopulta hoitaa viikon päästä...
Mulle kävi aikoinaan niin, kun odotin esikkoa ja sairastuin kovaan kuumeeseen, niin tiskiä oli joka paikka täynnä. Ja sitten kun vähän tervehdyin, niin sain pari tuntia tiskailla...

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mummu aina opetti, että ei saa mennä kiukkuisena nukkumaan. Mummu siteeras raamattua: älä anna auringon laskea vihasi yli. Mä oon koittanu sitä neuvoa noudattaa.

Onneksi kohta alkaa yöttömät yöt. :laugh:

:laugh: Näinpä! Ja on se kaamoksen aikaankin hyvä, kun aurinko ei silloinkaan laske, kun ei nousekaan.

Yhteistyössä