Suuttuuko teidän miehet joskus ihan lapsellisista asioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi jestas!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi jestas!

Vieras
Miten musta välillä tuntuu, että kolmen lapsen sijasta mulla onkin 4...

Sanoin aamulla miehelle, että kävisi hakemassa erään auton koeajoon. Siis ihan vain huvikseen, että tietäisi millainen se on JOS joskus tulevaisuudessa olis auton vaihto edessä. Mies innostui että joo!! Sitten alkoi vouhkaamaan jotain muuta asiaan liittyvää ja sanoin, että en mä NYT halua tuosta nykyisestä luopua. Että olisin vain testannut millainen tuo toinen auto on.

Hän ei kuulema huvikseen lähde autoja tässä vesisateessa hakemaan!? Veti herneet siis siitä, etten ole halukas nykyistä vaihtamaan vaan olisin halunnut tuon auton vain koeajoon :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuossa asiassa kyl ymmärrän täysin miestäs!

Mies on itsekin miettinyt olisko tuollainen auto hyvä meille jne. Olemme ennenkin koeajaneet erilaisia autoja ilman sen hetkisiä ostoaikeita, joten siksi en ymmärrä miten moisesta voi suuttua. Ko. autokauppaan on meiltä matkaa noin 10km, joten sekään ei voinut olla este ;)

No, ukko kävi lenkillä ja sen jälkeen hymyili jo itsekin moiselle suutahdukselle :)

taitaa autoasiat olla herkkiäpaikkoja miehille taisi luulla että haluat vaihtaa autoa....
no meillä suutahti tänään kaupassa kun hilas saarioisten VALMIS kastiketta siis jotain uutuus ruskeakastike pikku kippo... no sanoin ettei me nyt niin uusavuttomia vielä olla ettei ruskeaa taviskastiketta osta tehdä ja eihän siitä ois edes riittänyt meille....
tultiin kotiin laitoin tekemään kastikkeen niin osaa nyt ei tarvitse ostaa.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ymmärsin ukkoas,sä nyt olit lapsellinen.Itse en ois ukol edes mitään tuommoista ehdottanut

Mikä tuossa ehdotuksessa NIIN kamalan pahaa oli??
Jos ehdotus olisi tullut miehen suusta, hän olisi hakenut auton ihan vain huikseen, mutta kun ehdotus oli minun niin asia onkin jo toinen :D