Suuttuistko jos kaverisi lähettäisi sinulle postissa dildon?

Alkuperäinen kirjoittaja nose:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Miksi suuttuisit? Ja kaikille muille, joo ihan KÄYTTÄMÄTTÖMÄN ajattelin lähettää.
Jokainen ostaa semmoisen itse jos tarvitsee. Onneksi mun kaverit eivät semmoista tule tekemään. Roskiin mä sen viskaisin ja olisi entinen kaveri jos selville saisin.
löysää vähän pipua..;)
Miksi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ajattelin ystävää ilahduttaa, hällä menny pitkäaikainen suhde poikki, ja jotain iloa vällyjen väliin tuumin hänenkin tarvitsevan. Ei ole sen tyyppinen ihminen, että yhden yön juttuja harrastaa.
Onko se miten tuore juttu se suhteen kariutuminen? Ettei ota raskaasti seksielämän vihjailuista... :whistle: On kyl ihan ihmisestä kiinni ja teidän suhteesta, sä varmaan parhaiten tiedät. Itse en suuttuisi, tarpeellinen kapistushan se on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ajattelin ystävää ilahduttaa, hällä menny pitkäaikainen suhde poikki, ja jotain iloa vällyjen väliin tuumin hänenkin tarvitsevan. Ei ole sen tyyppinen ihminen, että yhden yön juttuja harrastaa.
Onko se miten tuore juttu se suhteen kariutuminen? Ettei ota raskaasti seksielämän vihjailuista... :whistle: On kyl ihan ihmisestä kiinni ja teidän suhteesta, sä varmaan parhaiten tiedät. Itse en suuttuisi, tarpeellinen kapistushan se on :D
Suhteen kariutumisesta on jo melkein puoli vuotta. Että voiton puolella jo ollaan.

 

Yhteistyössä