Suuttuistko jos kaverisi lähettäisi sinulle postissa dildon?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Miksi suuttuisit? Ja kaikille muille, joo ihan KÄYTTÄMÄTTÖMÄN ajattelin lähettää.
Jokainen ostaa semmoisen itse jos tarvitsee. Onneksi mun kaverit eivät semmoista tule tekemään. Roskiin mä sen viskaisin ja olisi entinen kaveri jos selville saisin.
 
aapelus
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
olisi entinen kaveri jos selville saisin.
Ei ole todellista :eek:
No onneksi mun kaverit ei moisia lähettele.
Minusta se olisi inhottavaa jos semmoinen tulisi postiluukusta. Se on mun mielipide ja sitä tässä kysyttiin.
Juu ja jos huomaat, niin kukaan ei ole sinua siitä syyllistänytkään. Ihmettelin vain, että eihän kai nyt oikeasti kukaan voi tuollaisesta laittaa kuitenkaan välejä poikki...kai :eek:

 
Mä sain pari vuotta sitten kahdelta miespuoliselta ex-työkaverilta synttärilahjaks dildon. :D Ja ainoa asia, josta valitin, oli se, että olivat piheyksissään menneet ostamaan jonkun tylsän tavisdildon, vaikka siinä glitteriä olikin. Mansikkamato olis ollut paljon parempi, tai Kaalimato tai joku muu Fun Factoryn dildo. :D Mut ne onkin laatutuotteita ja hintakin on sen mukainen.
 
Huumorilinjalla mennään myös täällä... :LOL: naurattais ja huvittais..varsinki jos esim tätä pakettia yrittäis postipoju työntää laatikkoon eikä mahdukaan vaan pitää antaa henk.koht. ja paketti olis sellanen pötkylän muotoinen..hah :D
 
nose
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Miksi suuttuisit? Ja kaikille muille, joo ihan KÄYTTÄMÄTTÖMÄN ajattelin lähettää.
Jokainen ostaa semmoisen itse jos tarvitsee. Onneksi mun kaverit eivät semmoista tule tekemään. Roskiin mä sen viskaisin ja olisi entinen kaveri jos selville saisin.
löysää vähän pipua..;)
 

Yhteistyössä