suuttuisitko tämmöisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
seurustelin erään miehen kanssa ja olemme siis nyt eronneet ja eräs ystäväni kyseli silloin koko ajan tästä miehestä ja hoki ettei hän voisi kuvitella että pystyisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia....
ja nyt nää kaksi ovat vaihtaneet nroita ja sopineet treffit... ei se mies suututa mutta tää mun ystäväni ja kaikki mun selän takana ja meijän erosta on nyt 4pvää

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
seurustelin erään miehen kanssa ja olemme siis nyt eronneet ja eräs ystäväni kyseli silloin koko ajan tästä miehestä ja hoki ettei hän voisi kuvitella että pystyisi seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia....
ja nyt nää kaksi ovat vaihtaneet nroita ja sopineet treffit... ei se mies suututa mutta tää mun ystäväni ja kaikki mun selän takana ja meijän erosta on nyt 4pvää

Aika lapsellista käytöstä, sun ystävältä. Luultavasti suuttuisin?

näin tän miehen eilen kahvin merkeis ja sovittiin et ollaan ystäviä.. ja kertoi kaiken... ai niin jo samana pvänä kun meijän ero tuli niin tää mun ystäväni oli ottanut yhteyttä tähän mieheen... ja tää mies kysy multa et luulenko et se kestäis siis niitten suhde.. sanioin vaan et en usko et just ollaan erottu ni et kauaa toimis ja huokasten katto mua....toisaalta tuli olo et onko sil viel tunteita mua kohtaan.... ota ja tiedä mut mä kihisen kiukusta ja raivosta

mä tossa tilanteessa varmaan vonkaisin miehen just sillon mun tykö kun niillä pitäis olla rehevit.. :ashamed: ja sit soittasin kaverille että olipa sutinaa vielä exän kans.. :snotty: ihan vaan piruillessaan.. :kieh:

No,toisaalta...Eihän mulla periaatteessa ois mitään syytä enää suuttua,jos kerran oltais erottu...Mutta sit taas,aika kärkkyjältä toi kaveris vaikuttaa.Eli kyllä mä varmaan jollain lailla kuittaisin ;)

Siis musta sulla on ihan "oikeus" suuttuakin.Itse en välttis suuttuis,piruilisin sille sitäkin enempi. ;)

no empä viittis suuttua. eronnuthan oisin jo siitä miehestä. mutta kuittaisin takasin kaverilleni miekin... hyvän hetken tullen ;)

ja tiettyhän tuo riippuu siitäki että kuinka kauan seurustelit miehen kanssa ja kuinka tosissasi olit seurustelusuhteessa, kuinka paljon tykkäsit miehestä ja halusitko sie eroa ollenkaan?

minnuu ei haittaa vaikka kaveri iskis miun exän. siinäpä sais paskaa lavallisen :laugh:

kun en oo varma siitä et onko mul viel tunteita tota miestä kohtaan ja ei me kauaa keritty yhdessä olemaan koska siinä oli mutkaa jossain asioissa... hän asu kaukana musta...
mut kostaa mun tekis mieli.....

Se, suuttuisinko vai ei, riippuisi ainakin siitä, onko tämä ystävä yrittänyt vokotella miestä itselleen jo suhteemme aikana. Ja siitä, olisiko mulla vielä tunteita miestä kohtaan.
Mutta joka tapauksessa olisin monttu auki, ällistynyt, äimän käki, jos tällaista tapahtuisi. Meillä kun on kavereiden kesken sellainen periaate, että toisten miehiin ei kosketa. Ja se tarkoittaa nykyisiä, entisiä ja tulevia miehiä. Maailmassa kun on vapaita miehiä vaikka kuinka paljon, ei tarvitse toisten jämiä ottaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Suuttuisin aivan silmittömästi..mun mielestä kavereiden ns. heiloihin ei kosketa

Samoilla linjoilla... En kyllä itekkään osais kuvitella ottavani kenenkään kaverini entistä. :x

En minäkään.. kunnes otin. Tosin siinä vaiheessa kaveri oli ollut entinen jo vuoden päivät ja heidän erostaan oli kulunut parikin.

Yhteistyössä