Suuttuisitko (seksistä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies oli pari päivää reissussa. Kun tuli kotiin koko päivän pientä kiusottelua ym puolin ja toisin. ja kun saatiin lapset nukkumaan niin sit molemmat tosi innokkaita
. Siihen asti meni hyvin että mies laukesi. Melkein saman tien sit sano et käydään pesulla ja jatketaan sitte. Mulla kiehahti kunnolla. Mies ei tajunnu yhtään meni ite pesulle. Minä kans sit lähdin vessaan ja istuin siellä miettimässä ja nielemässä pahaa oloa.
Tulin vessasta niin mies istuu kamarissa täys valaistus päällä ja tietokoneella. Otin vaatteet ja menin sohvalle nukkuun.
Mies ei edelleenkään tajunnu mitään. Ihmeissään et mistä suutuin.

Ok. Puhuttiin sitte myöhemmin mutta en usko että tajus vieläkään kunnolla. Itellä edelleen tuntuu että ei enää "uskalla" luottaa siihen että itekin saa jotain jos alkaa täysillä mukaan.
Ja kun ei ollu ensimmäinen kerta. Siis ei aina katkea tuohon pesulle menoon vaan mihin millonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Ööö, miks et menny miehen kanssa pesulle? Se ois voinu jatkua mukavasti tuo touhu.

Ei oikein tullu edes mieleen kun mies lykkää mulle paperia käteen ja ilmottaa et lähtee pesulle. Ehkä jos vähän erityylillä ois asian ilmaissu niin ollu mahdollistakin.

kyl mä voisin suuttua jos mies ei ees tajuu... meillä kerran käynyt niin et mies ollut niin innoissaan et unohtanut mut mut hokas sen heti kun oli tullut ja pahotteli tilannetta... muuten kyl saatan ite sanoo joskus et tulee vaan et mua ei nyt niin paljon hotsita...

Teistä siis ihan normaalia kesken touhujen lähteä pesulle? Mulla se ainakin keskeyttää ja saa alkaa alusta koko homman. Ja tuntuu että toista ei paljon kiinnosta miltä minusta tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse:
Anteeks, mut en mäkään ymmärtäny että mistä suutuiut :)

Jäi itse ilman.
Sellasta se vaan joskus on :hug:

Aivan. Vaikkei se oma orgasmi aina niin pakollinenkaan. mutta pitäs olla vähän hellävarasempi lopetus. Ja se että jos tää sama kuvio alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Teistä siis ihan normaalia kesken touhujen lähteä pesulle? Mulla se ainakin keskeyttää ja saa alkaa alusta koko homman. Ja tuntuu että toista ei paljon kiinnosta miltä minusta tuntuu.

meillä peseydytään spermojen jäljiltä, vaikka jatkettaiskin. Olisko kannattanut puhua miehelle heti, niiin asiasta ei olis tullu ihan näin suuri?

Alkuperäinen kirjoittaja :

meillä peseydytään spermojen jäljiltä, vaikka jatkettaiskin. Olisko kannattanut puhua miehelle heti, niiin asiasta ei olis tullu ihan näin suuri?

Häipyykö mies lauettuaan itekseen pesulle ja sää meet kans omia aikojas pesulle? Ja kun tuutte takas kummallakin vielä fiilis tallella?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No, jos mies menee tietsikalle, ni onhan sekin aika selvä merkki et ei sitä huvita enää jatkaa!!

Sano vaan et odotti mua et voidaan jatkaa. Mutta en minä halua mitään väkisellä tehtyä orgasmia ( ja siis saan paremmin kun mies hieroo käsin).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies oli pari päivää reissussa. Kun tuli kotiin koko päivän pientä kiusottelua ym puolin ja toisin. ja kun saatiin lapset nukkumaan niin sit molemmat tosi innokkaita
. Siihen asti meni hyvin että mies laukesi. Melkein saman tien sit sano et käydään pesulla ja jatketaan sitte. Mulla kiehahti kunnolla. Mies ei tajunnu yhtään meni ite pesulle. Minä kans sit lähdin vessaan ja istuin siellä miettimässä ja nielemässä pahaa oloa.
Tulin vessasta niin mies istuu kamarissa täys valaistus päällä ja tietokoneella. Otin vaatteet ja menin sohvalle nukkuun.
Mies ei edelleenkään tajunnu mitään. Ihmeissään et mistä suutuin.

Ok. Puhuttiin sitte myöhemmin mutta en usko että tajus vieläkään kunnolla. Itellä edelleen tuntuu että ei enää "uskalla" luottaa siihen että itekin saa jotain jos alkaa täysillä mukaan.
Ja kun ei ollu ensimmäinen kerta. Siis ei aina katkea tuohon pesulle menoon vaan mihin millonkin.

Öööö ei tullut mieleen kertoa miehelle mistä kenkä puristaa??

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No, jos mies menee tietsikalle, ni onhan sekin aika selvä merkki et ei sitä huvita enää jatkaa!!

Sano vaan et odotti mua et voidaan jatkaa. Mutta en minä halua mitään väkisellä tehtyä orgasmia ( ja siis saan paremmin kun mies hieroo käsin).

Joo, mä ainakin olisin halunnut et mua odotetaan sängyssä. Olis tullut fiilis, et oikeesti odottaa jatkoa. Ja jos tarkotus jatkaa käsipelillä, ni siihen ei tarvi suihkua välillä.
Olisin itsekin suuttunu!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Reagoit vahvasti tuohon miehen keskeyttämiseen, joten mietitkö mielessäsi, että se johtuu tällä kertaa jostain reissussa tapahtuneesta? Toisesta naisesta?

En todellakaan. Tiedän kyllä missä oli ja mitä teki. Ja muutenki luottamus kunnossa. Jos tuollaisia epäilisin niiin tuskin oltais sänkyyn asti selvitty. Ja kyllähän tuon miehestäkin huomas että sillä ollu ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Reagoit vahvasti tuohon miehen keskeyttämiseen, joten mietitkö mielessäsi, että se johtuu tällä kertaa jostain reissussa tapahtuneesta? Toisesta naisesta?

En todellakaan. Tiedän kyllä missä oli ja mitä teki. Ja muutenki luottamus kunnossa. Jos tuollaisia epäilisin niiin tuskin oltais sänkyyn asti selvitty. Ja kyllähän tuon miehestäkin huomas että sillä ollu ikävä.

Luottamus kunnossa,mut ette silti osaa puhua toisillenne?

No varmaan mieskin oli ihan että :o mitä sä sinne vessaan menit istumaan, jos kerran jatkoa odotit. Olisit mennyt mukaan pesulle tai odottanut sängyssä, ihan omaa vikaa koko homma. Naiset on sitten välillä käsittämättömiä.

Yhteistyössä