suuttuisitko/loukkaantuisitko jos joku sanoisi lapsillesi näin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
tilanne siis että lapset tehneet pahojaan. Ihminen, joka on ollut lapsia hoitamassa(ei äiti tai isä) menee paikalle jolloin lapsista yksi tokaisee "isi suuttuu nyt". tähän hoitaja sanoo "äiti ainakin suuttuu tosi paljon ja huutaa teille kunhan tulee kotiin". miehen mielestä loukkaannuin turhasta koska mielestäni lapsille (melkein 2v ja 3v) ei tarvitse opettaa että äiti on joku paha joka huutaa vain. miten on, ylireagoinko jos loukkaannun tuosta?

hoitajaa on puhunut typerästi. Kummilapsen äiti sanoi usein kummilapsellemme meillä kyläillessään :" varo, tai **** suuttuu ja antaa tukkapöllöä . " Mä siihen perään heti: no en kyllä anna!

Alkuperäinen kirjoittaja s:
hoitajaa on puhunut typerästi. Kummilapsen äiti sanoi usein kummilapsellemme meillä kyläillessään :" varo, tai **** suuttuu ja antaa tukkapöllöä . " Mä siihen perään heti: no en kyllä anna!

just se siinä on kun asia ei edes ollut sellainen mistä olisin suuttunut ja en ollut edes paikalla niin miksi ihmeessä täytyy vetää jostain hatusta että minä tulen ja huudan. tosi kiva kun lapset alkaa pelkäämään äitiä koska mummo pelottelee jollain mikä ei ole edes totta.

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
ylireagoit toisin sanoen se on ok kun lapsi sanoo et "nyt isi suuttuu" mutta jos joku muu sanoo et äiti suuttuu niin on väärin en ymmärrä miksi tollasesta nyt täytyy otta nokkiinsa

mielestäni on eri asia jos lapsi itse näin sanoo, kuten olisi ollut ok jos lapsi olisi sanonut että äiti suuttuu. miksi ei voinut sanoa vain että "ei isi suutu" vaan täytyy mennä kääntämään se niin että lapsi ajattelee äidin olevan vihainen ja huutavan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja s:

just se siinä on kun asia ei edes ollut sellainen mistä olisin suuttunut ja en ollut edes paikalla niin miksi ihmeessä täytyy vetää jostain hatusta että minä tulen ja huudan. tosi kiva kun lapset alkaa pelkäämään äitiä koska mummo pelottelee jollain mikä ei ole edes totta.

mutta olisin hämmentynyt (koska itse huudan todella harvoin lapsilleni). Pönttöjä löytyy moneen junaan. Eiköhän lapsesi kuitenkin sinut tunne.

No, en ymmärrä, miksei hoitaja hoida asiaa äidin poissaollessa, niin, että asian on jo käsitelty, kun äiti tulee, eikä niin, että lapset tavallaan odottavat sitä rangaistusta tulevaksi.

Hoitotäti tekee itselleen vaan karhunpalveluksen ja heittää auktoriteettinsa pois uhkailemaalla lapsen vanhemmilla.

Yhteistyössä