Suuttuisitko? 1v3kk sai hoidossa ruoaksi pitsaa...

  • Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
En suuttuisi jos olisi saanut tuollaista pizzaa mitä kerroit. En ehkä olisi tykännyt jos olisi saanut jotain tosi suolaista pepperoni-salamipizzaa. =)
Vaikka olisikin antanut ihan oikeaa pitsaa, niin mitä väliä? Kai tuon ikäinen saa jo välillä herkutella. Riläks
Olihan tuo ap:n antamakin ihan oikeaa pizzaa. =) No itse en voi sietää salamia ja pepperonia enklä syö niitä koskaan missään muodossa, mutta varmaankin isänsä tulee joskus niitä pojalle pizzassa antamaan, edes maistiaisiksi. Nou hätä. =)
 
kaisa
oisin tyytyväinen, ku edes jotain syö.. oli se sitten ite tehtyä pitsaa tai purkkiruokaa. Ja rehellinen mielipiteeni on että mieluummin sitä pitsaa, mitä ruokaa purkista
 
kaisa
samaa mä joskus ihettelen että miks? pitsassahan on ihan oikeat kunnon ruokaisat ruoka-aineet. Samotenku ite tehdyissä hamppareissa.. miks ne ois pahasta lapselle.. enempi niissä on yleensä täytettä, mitä pohjaa!
Ja kuule, eiköhän äiti ole vain tyytyväinen kun ovat kiireessä saaneet isollesiskolle hoitopaikan!
 
jepsu
Eiköhän ollut ihan hyvä ruoka ylläriolosuhteissa varsinkin! Itse vähän kyllä muinoin ihmettelin, kun alle 2-vuotias lapseni sai hoidossa cokista kerran jälkkäriksi. En kumminkaan moittinut asiaa ja jäikin yksittäiseksi kerraksi.
 
tytönjapoikienmamma
Jos olisin tuon lapsen äiti, olisin älyttömän kiitollinen, että otit lapseni yllättäen hoitoon (vaikka olisi ollut sovittukin, synnytys aina yllättävä tilanne), enkä missään nimessä sanoisi mitään ruuasta (ellet olisi antanut jotain vaaralista)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Jos olisin tuon lapsen äiti, olisin älyttömän kiitollinen, että otit lapseni yllättäen hoitoon (vaikka olisi ollut sovittukin, synnytys aina yllättävä tilanne), enkä missään nimessä sanoisi mitään ruuasta (ellet olisi antanut jotain vaaralista)
Noin juuri. Jos olisi jotain allergioita tms niin varmasti niistä olisi infottu ja erityisruokavalioiden kohdalla tuotu ruuat mukana. kun kerta mitään tällaista ei ollut niin tarkoitus lienee että pääasia kun lapselle saa jotain ruokaa annettua. Enkä näe tuossa pizzassa mitään vikaa muutenkaan, sellaisia meilläkin on reilu vuosikkaat syöneet.
 

Yhteistyössä