Suuttuakko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sopimus on sopimus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sopimus on sopimus

Vieras
Mieheni oli saunaillassa eräällä mökillä. Meidän oma mökkimme on ihan siinä lähellä. Sanoin miehelleni että menen kotiin kaupunkiin yöksi. Meillä on sopimus, että yöksi tullaan kotiin oman kullan viereen vaikka mikä olisi. Eipä kuulunut. Olivat käyneet paikallisessa baarissa joka on muutaman kilsan päässä mökiltämme. Oli mennyt mökille yöksi eikä tullut viereeni nukkumaan.

Kilahdanko hänelle vai annanko asian olla ? Mitä te tekisitte ?

Ilmoittaa pitäisi, että mökille menee, ettei tartte huolestua. Jos hyvin viihtyy kavereiden kanssa, niin voihan sitä jatkaa pidempäänkin. Kun ei tavakseen siis ota jäädä pidemmän kaavan mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Ilmoittaa pitäisi, että mökille menee, ettei tartte huolestua. Jos hyvin viihtyy kavereiden kanssa, niin voihan sitä jatkaa pidempäänkin. Kun ei tavakseen siis ota jäädä pidemmän kaavan mukaan :)

yksin meni mökille ja kaverit jokainen omilleen. Periaatteessa ei muuten mitään mutta miksi helvetissä ei voi edes soittaa ettei toisen tarvitse koko yötä ihmetellä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta jos hän kerran hyppäsi taksiin niin miksei sitten hurauttanut luokseni samantien ?

Jos tuli halvemmaksi jäädä mökille? Miksi sä et jäänyt sinne odottaan?

en viitsinyt kun siellä oli silloin alkuillasta 6 humalaista ukkoa ;) , en mä heitä pelkää, mutta kun on tuo poikakin...

kyllä mä ymmärtäisin hyvin jos mökille matkaa pari kilsaa ja kotiin 20..ihan taloudellisesti ajateltuna. Mut kyllä ilmoittaa pitää missä menee.

Juurikin näin. Kotiin oli 30 km ja mökille 8

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mä ymmärtäisin hyvin jos mökille matkaa pari kilsaa ja kotiin 20..ihan taloudellisesti ajateltuna. Mut kyllä ilmoittaa pitää missä menee.

Juurikin näin. Kotiin oli 30 km ja mökille 8

järkevämpi sen sinne mökille oli sit mennä. anna olla, sano sille että seuraavalla kerralla vois sit ilmottaa että ei tuu yöksi kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Miksi kotiin pitää tulla yöksi 30km päästä?
Eikö illalla olisi voinut jo sopia että joustatte sopimuksesta..

niin niin. Miksei hän olisi voinut ilmoittaa ettei tule kaupunkiin. Miksi mua syytetään etten mennyt mökille yöksi. Siis mies syyttää....

Ihan sama minne mies menis yöksi, vaikka sitten kodin ohi 100 kilsan päähän, mutta jos ei sen vertaa voi vaivautua että laittais asiasta edes tekstarin, niin sais kuulla kunniansa siitä hyvästä että on saanut mut huolestumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ihan sama minne mies menis yöksi, vaikka sitten kodin ohi 100 kilsan päähän, mutta jos ei sen vertaa voi vaivautua että laittais asiasta edes tekstarin, niin sais kuulla kunniansa siitä hyvästä että on saanut mut huolestumaan.

tätä juuri tarkoitan...

Yhteistyössä