suutelu,pettämistä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 15:52 vieras kirjoitti:
anteeksi että tuon aiheeseen negatiivisen mielipiteen, mutta minusta suuteleminen saattaa olla jopa enemmän pettämistä kuin seksi. Seksi on halujen tyydyttämistä ja monet #&%?$!* eivät suutele asiakkaitaan koska kokevat sen niin henkilökohtaiseksi. Suutelu on tunteen ilmaisemista, koskettamista, enemmän henkistä kuin fyysistä ja siksi jotenkin "rankempaa".

Mutta kai tämä on henkilöstä riippuvaista. Mieheni ei suutele kanssani juuri koskaan ja jos kuulisin hänen suudelleen toista kokisin sen suunnattomana loukkauksena. Itse en suutelisi ketään muuten kuin "tositarkoituksella".
jokaisella saa olla oma mielipide oli se sitten negatiivinen tai positiivinen :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 20:40 Rouva Reggae kirjoitti:
Kyl mun mielest noi pettämisen rajat pitää käydä läpi oman kumppaninsa kanssa, ettei "virheitä" satu. Toki palstalaisten mielipiteitä voi kysellä, mut oman kullan kanssa pitää puhua noin tärkeistä asioista myös.

Meidän suhteessa kumpikin on sitä mieltä että suutelu ON pettämistä. Ajattelen asian niin että en tee asioita toisten kanssa mitä en haluaisi että mieheni tekisi toisten kanssa
asiasta on puhuttu ja paljon

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 06:01 kyllä kirjoitti:
Vastaus kysymykseeni MUN mielestäni on : Kyllä !

Suutelu on pettämistä, suukko esim. poskelle on täysin eri asia, mutta jos ihan suudellaan, niin on se pettämistä. Me kun suudellaan mun mieheni kanssa, niin hänellä alkaa aina seisoa...jo se kertoo, että suuteluun todennäköisesti sisältyy seksuaalista halua...

Mä suuttusin kyllä ihan pirusti, en nyt tiedä eroasinko, mutta olisin kyllä todella loukkaantunut.
Vaikka se mielestäni on pettämistä, niin ei se kuitenkaan ole sama asia kuin että olis seksiä harrastanut sen naisen kanssa...mistä muuten tiedät, ettei niin ole..?
suutuin mä,loukkaannuin. tiedän ettei ollut seksiä.

Minun mielestäni on... Suutelu on ainakin minulle tosi tärkeää ja tunnepitoista, vahva tunne. Siinä on joku raja jo ylitetty, kun suudellaan ja helposti lipsahtaa sitten jo vähän pidemmälle.
Yäk, jos minun mies tuolla baarissa jonkun kanssa suutelisi ja sitten samalla suulla minua nuoleskelisi.... ihan oksettaa....

Yhteistyössä