suuteleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Mistä johtuu etten enää pysty suutelemaan puolisoani. Aviossa olemme olleet 15 v ja alussa muistan nauttineeni suutelemisesta hyvin paljon. Uskon tämän asian loukkaavan puolisoani vaikkei mitään ole vielä sanonutkaan ja tilannetta on kestänyt jo useamman vuoden. Olen tästä surullinen koska suuteleminen on aina ollut mielestäni ihanaa nyt sitten vain ei enää :o((

Haiseeko sen henki pahalle? Maistuuko pahalle? Ällöttääkö sen huulien(kielen liike/velttous tms.?

Vai etkö vain rakasta enää?

Nimittäin: Huoratkin voivat maata kenenkanss tahansa tuntematta itseinhoa, mutta hekään eivät suutele asiakkaitaan edes maksusta. Suutelu on paljon intiimimpää kuin seksi. Suutelussa on tunnetta.

Minulla on ihan sama asia. En vain pysty niin en pysty. Olen miettinyt suutelevatko toiset parit, jotka ovat olleet yhdessä vuosikausia? Kaippa ne suutelevat sitten...

Minä kyllä pussailen, eli huulet yhteen ja kevyt kuiva pusu. Suutelu tuntuu jo jotenkin ilkeältä, kielisuudelma tuntuisi hirvittävältä. En ymmärrä mistä se johtuu?

Voin suudella kaulaa, rintaa ja mitä nyt sattuu suutelemaankin;) Mutta huulille kun koittaa, niin ei tule mitään...Ihmeellistä.

Ei kai se mitenkään harvinaista ole, jos ei tee mieli toisen suuhun tunkeutua. Silloin rakkauden huumassa oli ihana suudella, nyt neljän vuoden seurustelun jälkeen pitää ihan itsensä pakottaa olematta vetäytymättä, kun mies haluaa kielisuukkoja antaa. Ei kyllä kiihota mua enää yhtään moinen. Huonostikin suutelee--jäykkä, pieni kieli, jota vaan edestakaisin pyörittelee suussani..........

Sama juttu. Pitkässä suhteessa suutelemisen halu hiipuu täysin. Ajatuskin kielareista ällöttää! Mikähän juttu tää on, että suuteleminen on ihanaa vain tuoreessa suhteessa???

Alkuperäinen kirjoittaja Näinpänäin:
Sama juttu. Pitkässä suhteessa suutelemisen halu hiipuu täysin. Ajatuskin kielareista ällöttää! Mikähän juttu tää on, että suuteleminen on ihanaa vain tuoreessa suhteessa???

Minäkin haluaisin vastauksen tähän kysymykseen, koska pidän suutelemisesta mutta vaimo ei enää halua paljoa suudella vaikka mitä suuvettä käyttäisi? Onko tässä tullut joku kyllästyminen vastaan vai mikä on, eikö (vanhat) naiset enää jaksa vanhassa suhteessa, pitääkö vaan etsiä nuori kiimainen nainen tyydyttämään omat tarpeet jos haluaa vielä joskus suudella kunnolla?

Alkuperäinen kirjoittaja suutelija:

Minäkin haluaisin vastauksen tähän kysymykseen, koska pidän suutelemisesta mutta vaimo ei enää halua paljoa suudella vaikka mitä suuvettä käyttäisi? Onko tässä tullut joku kyllästyminen vastaan vai mikä on, eikö (vanhat) naiset enää jaksa vanhassa suhteessa, pitääkö vaan etsiä nuori kiimainen nainen tyydyttämään omat tarpeet jos haluaa vielä joskus suudella kunnolla?

Ei. Vaan vanhojen naisten pitää etsiä nuori komea adonis, niin kyllä he sitten nauttivat suutelemisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja suutelija:

Ei. Vaan vanhojen naisten pitää etsiä nuori komea adonis, niin kyllä he sitten nauttivat suutelemisesta.
Juuri näin!

Itselläni oli edellisessä suhteessa suutelukuivaa,joten tässä nykyisessä olen halunnut säilyttää sen elementin.Välillä on ollut aikoja,jolloin se on ollut unohduksissa,mutta olen halunnut alkaa harjoitella uudelleen.Oikeastaan se on aika vaikeaa palata siihen,mutta kyllä se onnistuu,kun halua riittää.Aluksi tuntuu kummalta ja hassultakin,mutta sitten alkaa homma sujua ja muistaa miksi se olikaan niin ihanaa=)

voi kiva, mä luulin jo että mä oon jotenkin seonnut meinaten mulle on tullut kanssa mittari täyteen suutelun suhteen... ei, ei, ei, ei mitään kielareita, yööööx!! kaikki muut sujuu, pusun pystyn antamaan mutta sitten kun pitäisi alkaa oikein imeskelee niin pakki päälle. en tiedä onko mies huomannut kauheasti, aina kun alkaa "säpinät" niin mä kyllä pussailen ihan kaikkia muita paikkoja mutta suudelmat jää kyllä tosi vähiin... hassua sinänsä, kuten muutkin on huomannut, niin alkutaipaleella tuli suudeltua tosi paljon mutta nyt vuosien saatossa vähänee vähenemistään...

Itselläni kävi myös pitkässä suhteessa samoin, että suutelun jätin pois ihan kokonaan (myös suukot). Tämä johtui siitä, että seksielämämme oli niin miehen ehdoilla tapahtuvaa, että en saanut siitä mitään irti. Viimeiset vuodet oli sitä, että halusin hommasta eroon mahdollisimman vähällä vaivalla, joten homma oli ohi nopeasti.

Suutelu on tuoreessa suhteessa ihanaa. Tosin en harrasta sitä minkään yhden yön juttujen kanssa.

Nykysuhde on kestänyt reilut 2 vuotta ja huomaan miehen puolelta sitä, että suukkoja kyllä jaetaan kevyesti, mutta kunnon kielareihin hän ei enää syty. Vain pienen tauon jälkeen hän suutelee himokkaasti kielen kanssa, jos hän on ollut esim. reissussa.

Yhteistyössä