Suuseksistä

Mulla on aina ollut hieman ongelmia suuseksin antamisessa, lähinnä on tuo yökkäysrefleksi niin paha. Nyt huomattiin, että sellaisella mansikan tms. makuisella öljyllä homma toimii paremmin. Käydään toki pesulla ennen, mutta se miehen erite saa mut yökkäämään jossain vaiheessa.
Tuntuuko se nuoleskelu sitten yhtä hyvältä kuin imeminen? Kun siihen mä en oikein pysty... Pikaisesti voin ottaa suuhuni, mutta sitä en voi kauan tehdä.
Antakaas jotain vinkkejä, mitä siinä voi tehdä? Olen melkoinen noviisi, mutta innokas oppimaan
Ja aion kyllä kysäistä mieheltäkin jossain vaiheessa mitä pitäisi tehdä, olisi vaan kiva yllättää se jollain ekstratempulla... Onko sellaista?
 
nielua pystyy harjoittamaan.. Kaikki yökkää jos esim. Joku ulkopuolinen tyrkkää sormet kurkkuun.. Mut kun opettelet sitä itse ja harjoittelet nielun rentouttamista niin se alkaa toimia.. Kokeile ensin sormilla ja vaihda sit vaikka kurkkuun kun alat päästä jyvälle. Niistä eritteistä ei kai voi sanoa kuin että makuasioista ei voi kiistellä... Toinen tykkää ja toinen ei... Mut eihän sitä ole pakko päästää suuhun saatika sit niellä...
 

Yhteistyössä