suuseksiä miehelle?

kuka antaa omalle miehelle suuseksiä? meillä kun muksut nukkuu illalla jää toisille aikaa,tykkään antaan miehelle suuseksiä eli ottaa suihin mut en loppuun asti....mieheni nauttii siitä myös.. ;)
 
voi mielipuuhaa,myös muuallakin kuin kotona, mm. autossa..
hän on niin väsynyt mutta kummasti piristyy kun saa moisen huomion.jatketaan samaa rataa,annetaan miesten nauttia ja pienellä vihjeellä ootamme vastapalvelusta..kaikkea mahd antoisaa seksiä teille mamit!!
 
hennis
Meillä ei mies ensin oikeen suuseksiä mulle halunnu antaa mutta on nyt asenne muuttunu ja kivaa on!! Mä kyllä annan miehelle suuseksiä mutta harvemmin ihan loppuun asti.
;) :p :p
 
No totta ihmeessä otan suihin aina ku tekee mieli antaa miehelle jotain"extraa"... :p Ja tuota ukko-kultaa saan ihan toppuutella jo siinä hommassa, joka kerta tahtois nuoleskella!! :eek: :D
...En oo sitä vastaan, mut rajansa kaikella... :p
Voipi alkaa maistuun muuten puulta! :eek: :D
 
perhonen84
meillä mies haluaisi mutta ymmärtää sen että minä en vaan pysty,nousee oksennus jo pelkästä ajattelusta.hän tahtoisi antaa minulle mutta sama reaktio siitäkin.eiköhän meidän seksielämä rullaa ilma suuseksiäkin,eikä sitä tiedä vaikka joskus innostuisikin :D
 
Nea
Kyllä jäätte paljosta paitsi.Mut on tosi kiihottavaa kun mie nuolee pikkuhiljaa ja sit yltyy oikein rajusti nuolemaan,työntää vähän dildoa siinä samalla tai sit 69 samalla vedän munaa suuhun.Kokeilkaa!aah...
 
äitskä

:D mun mielestä se on aivan ihanaa ! molemmat suihkun raikkaana. se on myös varma keino sytyttää ukko. ainakin meillä!
nautin myös siitä mitä mieheni tekee!
tosin en kyllä halua loppuun asti ottaa, mutta se on tosi hyvä alku "peli" :eek: :)
 
vinkki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2004 klo 09:07 nuuskamui kirjoitti:
mikä on se oikea tekniikka?mullakin leuat kipeytyy?
Sitä on hiukan vaikea selittää... mutta kun usein harjottelee, niin sen kyllä oppii. Aijemmin myös mulle oli tuttua leukojen kipeeksi tulo. Nyt on tekniikka hallussa!
 

Yhteistyössä