Suuseksi saa loppua minun osaltani

• Viestiketjun aloittaja en enää viitsi
  • Ensimmäinen viesti
en enää viitsi
Mies on moneen otteeseen esittänyt pyynnön, tai enemmänkin vaatimuksen, siitä miten haluaa aivan ehdottomasti saada spontaaneita suihinottoja arjessa ja tuntea itsensä halutuksi, ei missään nimessä halua joutua pyytämään/vonkaamaan kun se on niin suuri turn off. Ok, ei ongelmaa ja niitä on tullut. Ainoa ongelma vain on, että sanoin myös itsekin haluavani siten myös ja miehestä se oli erittäin kohtuullista ja hän todella mielellään niin tekeekin myös osaltaan sitten.

Nyt kolme vuotta myöhemmin tunnen itseni idiootiksi. 1-3 kertaa viikossa on tullut muun seksin ja siihenkin usein sisältyvän suuseksin lisäksi palveltua hänen majesteettiansa tuollaisen spontaanin ja vastavuorottoman suuhoidon merkeissä, mutta itse saan moista lystiä kerran-pari vuodessa, aiheesta riitelyn jälkeen, muun seksin ohessa varmaan jokusen kerran vuodessa ja jos menen pyytämään itse, niin mies tekee selväksi miten ikäväksi velvollisuudeksi sen kokee. Muuten seksi on kyllä erittäin hyvää ja ikinä en jää ilman saamista, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että en ota tuolta kyllä enää suihin, kiintiö on täynnä, liian alentavaa. Itse on saanut satoja kertoja ja minä varmaan muutaman kymmentä, jos sitäkään ja osa niistäkin on päättynyt itkuun kun mies on niin tökerö ja valittaa että minulla kestää liian kauan kun eihän nyt kukaan kymmentä minuttia kauempaa voi jaksaa, vaikka minua kannustaa antamaan pitkitettyjä tunninkin palveluksia. On kuulemma niin vaikea muistaa, että minullekin voi tehdä niin ja aloitekin on jotenkin niin vaikea tehdä, mutta ei osaa selittää miksi. Joskus sanoo, että ei niin välitä koko hommasta edes kun asento on hankala tai jotain, joskus taas väittää rakastavansa sitä yli kaiken ja että haluaisi aina ottaa minulta suihin, mutta kun ei vain muista. Ei auta karvojen ajelut, vahaukset, pesulla ramppaukset tai muutkaan. Itsekäs perkele, olkoot sitten ilman kun ei näemmä osaa arvostaa näin palvelualtista vaimoa.

Yhteistyössä