Suurperheen kasvattajat



Tervetuloa kaikille niille jotka tuntevat itsensä suurperheen äideiksi tai sellaisiksi haluavat!

Tässä me ollaan:






NeliApina ~ 34v ~ lapset t10/98, p01/01, t05/04 ja p05/11 ~ viides tulossa ~ LA 27.9.2012 ~ NKL

Huhuu?!









Chelsea2011 ~ Lapset: 05/2004 P 01/2006 T 03/2008 P 04/2011 ~ viides tulossa ~ LA 12.1.2013


Reppasenkeli ~ 34v ~ Lapset: T/04, T/06, T/07, P/08, P/10 ja T/11 ~ seitsemäs tulossa ~ LA 30.1.2013 ~ P-KKS


[url=http://www.glitter-graphics.com][/URL]



[url=http://www.glitter-graphics.com][/URL]


BigMama2013 la 7.4.2013.





Murona ~ 33v ~ tyttö -99, pojat -00, poika -05 ja tyttö -06 ~ Kuudes tulossa ~ LA 9.5.2013 ~ TYKS


[url=http://www.glitter-graphics.com][/URL]






Millukka ~ tytöt -99 ja -00 sekä pojat -05 ja -07. sitten tyttö -09 ja poika -11 ~ Seisemäs tulossa ~ LA 8.8.2013 ~ Hyvinkää


LA?

Äitiliinix5 ~ kuudes tulossa
Roseanne ~ viides tulossa


Syntyneet vauvat: Hurjan paljon onnea!



Crocus76 ~ 36v ~ lapset p02/95, p08/99, p08/07, t11/10 ~ poika syntyi 18.10.2012 rv 39+3 ~ 4590g 52,5cm

Maarit* ~ Lapset: T 08/99, T 06/02, P 09/04 ja T 10/11 ~ Tyttö syntyi 2.1.2013

Lynette ~ Tyttö syntyi 3.1.2013 rv 39+5




Menetyksen kohdanneet:

Rakkaudesta Äiti



Jutuissa mukana:
Taaperotx5





"Naapurin pihalla kerrottiin,
että pienet lapset on tehty niin,
että vettä ja jauhoja sotkettiin
ja taikina lapseksi muovailtiin.
Sen jälkeen uunissa paistettiin
ja sitten vain elämään käskettiin.
Se on rakennustarvike pakkaus,
jonka päällä on teksti: rakkaus.
Siitä miljoonat lapset on valmistettu,
siitä kaikki kaunis on rakennettu.
Siitä onni koteihin asennettu."


 
Viimeksi muokattu:
En ite ehtiny tähän vielä raapustaakkaan ku pullataikina kohoski niin nopsaan pöydälle asti että pitihän ne leipasta ensin...nyt ku malttais olla syömättä niitä liikaa :)

Kiva Lynette ku löysit tänne! Kyllä oli rouvalla alotuksessa kuule tekemistä, niin urpelo mää näissä jutuissa oon! :LOL: Mutta jos tää homma tästä viriää, niin koitan vähän röpeltää tuohon jotain esittelyn poikasta, kattoo sitte mitä kaikkea siihen jokaisesta pinoilijasta siihen laitetaan :p
Ainaski nicki, ikää, muut lapset,monesko ja LA tietty, niin ja voihan sitä laittaa myös ulostautumispaikan :)
jotenki tälleesti:
Crocus76,36v, lapset p02/95, p08/99, p08/07, t11/10 viides tulossa LA 22.10.2012 OAS

Eli tulkaa kaikki vaan rohkeasti linjoille, jotka tunnistatte ittenne tuosta ekasta lauseesta! Ois kiva saada paljon porukkaa mukaan!
 
Millon MM meinasitkaan testata uudelleen? (miten niin utelias?) Kovasti piän peukkuja että se plussa testiin tulee!!

Väsyttää aika lailla ku viime yö jäi vähän huonoksi. Pikkuneiti heräs kolme kertaa ja enhän mää hormoonihuuruissani unta heti saanu noilla heräämiskerroilla..En tiiä mikä neitiä tällä kertaa valvottaa..noh jos ei neiti niin tuo turkkasen rakko joka on muka niiin sensitive ja vaatii jatkuvaa tyhjentämistä varsinkin öisin!

Miten Lynette sun oireet? Toivottavasti oot säästyny pahoinvoinnilta / oksentamiselta! Mulla tuota oli ihan riittämiin tällä kertaa, onneksi ei oo tarttenu oksentaa enää kuukauteen!

Meidän 4v on oppinu saamaan auki tuon arkkupakastimen kannen! Tänään hän ja tuo 1,5v tulivat useamman ku kerran jätskit kädessä mun luo hangonkeksivirne ja jäätelöä naamalla :p..tänään tais olla sitten jätskipäivä...kohta pitää aatella pakastimen lukkoon panemista! Eihän äitille jää yhtään jätskiä jos alempi polvi vetää ne naamariinsa! :kieh:

Juups nukkumaan!
 
Kait mä tänään testaan,TAAS:cool:

Voi Crocus,mä voin niiiin nähdä silmissäni onnelisten jäätelönsyöjien ilmeet :D
Meilläkin toi 10kk osaa hakea viileäkaapista syötävää :D.

Niin ja Lynette jos nyt tärppää niin LA ois 3 helmikuuta :).
 
MM: Tuuhan sitte heti kertomaan miten kävi!! Mää piän peukkuja!!

Äitiliinix5: Tervetuloa mukaan! :wave: Kiva ku saadaa porukkaa lisää :)

Hei, mutta laitelkaas jonkiasteista esittelyä itestänne/perheestänne (jotain mallin tynkää laitoin ylempänän). Ois kiva saada tuonne alkuun jotain täytettä! :LOL:
Niin ja kyllä mun mielestä kuumeilijat saa yhellä lailla tulla tänne turisemaan!!

Pitäs ukkokulta lähteä Oulun kentältä hakemaan..aattelin että jos lähtis vähän "ajoissa" niin ehtis vähän shoppailemaan Zeppeliiniin jotain "pientä". Miehen kans ku nuo shoppailut ei oikein ota tuulta purjeisiin :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille (jos en tänään enää linjoille ehi) :cool:

Crocus ja "Jamppa" tänään 18+4
 
Crocus tää on ollu oireiltansa outo raskaus... :O Mulla on pari kertaa tullut ihan hirveä pahoinvointi kohtaus, mutta oksentamisen jälkeen olo on hyvä. Ei mitään sen jälkeen. Silloin kun ekan kerran se kova oksetus iski, niin ajattelin kyllä, että niin miksi tätä siis halusi vapaaehtoisesti... :ashamed: Ja ihan pelotti, jos sellasta olisi monta viikkoa! Mutta tosiaan eipä sitä hirmu kauan kestänyt. Ja sellasta on pari kertaa tullut ja mennyt, muuten olo hyvä. Tosin edelleen väsyttää ja paleltaa (vaikka on lämmin ;) ), mutta siis tosi "helpoilla" oireilla. Mutta aiemmissa raskauksissa mulla on joko sitä pahoinvointia ollut tai sitten ei. Ei mitään tollasia yhtäkkisiä "kohtauksia"...

Lapset on pihalla terassipöydän ääressä ja tyhjille tuoleille on laitettu pehmoleluja. Ja nyt kovasti odottavat, että heille sinne jotain tarjoiltaisiin. Ihanat! :heart: Ja pakkohan sinne on nyt lähteä viemään juotavaa ja jotain pientä syötävää. Nää on niitä hetkiä joista niin nautin! :heart:

Niin ja mullahan la olisi 5.1.2013 ja viides tulossa. :)

Lynette ja viides muru 7+6
 
Jospa tuota uskaltais tänne hypätä kun tänään plussasin :)

Reppasenkeli 34v. Lapset: T/04, T/06, T/07, P/08, P/10 ja T/11. Elikkäs seitsemäs olis tulossa.
LA 30.1.2013 P-KKS.

Reppis ja hurjat rv 4+2
 
Viimeksi muokattu:
Lynette just ja just tammikuulle. Mutta ultrassahan nuo tarkentavat sitten tuota päivää. Ja mulla kun 4 ed käynnistetty niin eiköhän tämäkin sitten niin tuo päivä on vain viitteitä antava. (Kun ja jos sinne asti päästään ;)
 
Reppis kun puhuit että sulla on ollut vatsakipuja,niin millaisia ne on ja onko sulla vielä niitä?

Mulla ei ole vielä menkat alkanut. Mutta mulla on varmaan viidettä (en muista onko pidempään ollut)
niin kovia mahakipuja. Ja selkäänkin särkee. Samoin tulee pirusti limaa.:confused:

Tänään testailen ja mietin vaan että jos raskaana olen niin onkohan se normaalia että on tälläisiä kipuja..
 
MM siis mulla yleensä kovat menkkakivut ja noi oli ihan samanlaiset. Siks olin varma että menkat alkaa. Nyt noita kipuja ei enää ole. On vaan sellainen turvotuksen tunne alamahalla. Limaa riittää täälläkin...
Reppis ja rv 4+5
 
Reppasenkeli: Oikein paljon onnea plussasta! Toivotaan pikkuiselle paljon enkeleitä ja tarrasukkia matkaan mukaan! Niin ja tervetuloa! :wave:

MM: mulla on ennen menkkoja aina kunnon sahara! Ja noita mahakipuja oli ehkä enempi ku menkkojen tullessa..Ehkä tärppi ois vaan käyny hiukan myöhemmin ja se plussa tulis kuitenki vielä ;)

Lynette: Noin ne viikot vaan alkaa lisääntymään ku ihmeen kaupalla vaikka kyllä ne välillä tuntuu menevän niiiiiiiiiiin hitaasti!

Jospa mää alan vähän pikku hiljaa värkkäämään tuota esittelylistaa sitä mukaan ku jotain esittelyä itestänne laitatte :)

( . )Täällä on nyt tänään tuntunu liikkeitä enempi, vkonloppuna vähän jo hätäilin ku on niin hiljanen poitsu tuolla tai sitte istukka on eessä ja onhan tuossa tuota eristettäki välissä.

Crocus ja Jamppa poksuu 19+0
 
Voi että,on niin ihania nuo pienet potkut mahassa:heart: Miten sitä voikaan olla näin kova kuume vaikka on kolme tosi hankalaa odotusta takana,esikoisen odotus oli helpoin. Ja vikan jälkeen huutelin pitkin kyliä että Meille ei ainakaan enää vauvoja tule,ei kroppa kestä :D Ja tässä sitä ollaan!

Kiitti nyt tsempeistä,taitaa mulla vaan olla kierto nyt ihan sekaisin. Tässä nyt menen päivän kerrallaan ja testaan vasta joskus loppu viikosta jos menkat ei ala siihen mennessä: / La tai Su piti alkaa..
Ja kiva että saan turista teidän kanssa täällä,tuolla kuumeilupuolella on aika hiljaista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Reppasenkeli
MM pöh! :( Eihän sen nyt noin pitänyt mennä.:hug: Mutta nyt sitten kohti sitä maalisvauvaa, olkoon tämä sitten SE kierto! :)

Täällä etovaa oloa...olisipa se edes merkki siitä että kaikki olisi kunnossa. Mulla tosin oksentaminen helpottaa oloa, ainakin joksikin aikaa. Josko tämä olo tästä kohenisi vaikka juhannukseen mennessä. ;) Muuten ei mitään ihmeellistä, ensi viikolla neuvola ja kovasti odotan, jos saatais sydänäänet kuuluviin. :heart: Aiemmista mulla on kuulunut ekassa neuvolassa rv9+.

Lynette ja viides muru 8+4
 
Voi rähmän käpylä! Pahoitteluni tädin saapumisesta MM! Ei sen nyt ois tarttenu tulla ihan hetkeen! :hug:
Toivotaan että ens kierrolla tulis se plussa! Mutta joka tapauksessa jatka vaan turisemista meidän kans jos jaksat.

En nyt ehi enempää..kamalasti töitä :kieh:
 
Hei!

Täällä olis yksi joka Tammikuussa odottaa viidettä syntyväksi. LA on vielä vähän hämärän peitossa, tarkentuu ensiviikon ultrassa. Täällä lapset on P 05/2004 P 01/2006 T 03/2008 P 04/2011. Ja tällä hetkellä hoitovapaalla.

C
 
Lämmin tervetulotoivotus Chelsea! Ja onnittelut plussasta, aika tuore taitaa olla..:flower:
Oikein mukavaa ku teitä tammikuisia on nyt useampi ja ennen kaikkea että saadaan samanhenkistä porukkaa mukaan :)

Vieläki harmittaa tuo MM:n tilanne...oishan ollu hienoa ku se plussa ois tullu!

Lynette: oireet kuulostaa kyllä "hyviltä" jos oksuoloa sellaiseksi voi sanoa :D

Tänään ollu ihan järkky työpäivä jonka loppua ei näy..huoh! |O Mää en oo mikään innokas "työtä tekevä ihminen" vaan oisin niin mielellään vaan kotiäiti. Nyt tuntuu ettei mitään saa tehtyä kunnolla, työt aina venyy, koti on kaaoksessa ja lapset hunnigolla...tai ainaki tuntuu siltä. Määhän oon yrittäjä (ja kotiäiti) joka tosiaa yrittää tehä töitä kotona..niin ja tietty me pöljät alettiin rakentaan samalla! Ja mää oon se jonka pitäs esim. osa lupakuvista piirrellä..ja lupa ois tietty pitäny olla jo kk sitte tyyliin viraston pöydällä...talopaketti ja tekijät tulee 1,5kk päästä ja meidän pitää tehdä ite pohjat ku se me osataan (alan ihmisiä) ku vaan löytyis se aika. Noh me varmaan sitte juhannuksena siellä lapion varressa hihkutaan.

Ens viikolla ois se kauan odotettu rakenneultra joka kyllä osan jännitysnäytelmästään menetti viime viikon neuvolan "paljastuksen" takia. Ukkokulta meinas uhata jättää koko homman väliin työkiireisiin vedoten, johon tuumasin että kuule sua varten siirsin koko homman tuolle päivälle...

Pitänee mennä herättämään tuo neitokainen ku alko veteleen noin pitkiä päikkäreitä, tarttis jättää yöunillekki jotaki!

Crocus ja "Jamppa" 19+2
 
Tervetuloa Chelsea :flower:

Reppikselle jaksamista pahoinvoinnin kanssa :hug: Täällä yksi kohtalontoveri on välillä ihan lamaantunut tämän olon kanssa...

Eilen uskalsin lähteä kaverin kanssa kaupungille ja se oikeasti paransi oloa. Ensin pelotti, että kuinka jaksan, mutta kummasti sitä sai vaan lisää energiaa. :)

Crocus oliko se niin, että teillä ultrataan aina neuvolassakin? Ihanaa, kun pääsee useimmin kurkkaamaan pikkuista. :heart:

Minä lähden nyt taas "selviytymään" tämän oloni kanssa :wave:

Lynette ja viides muru 8+5
 
Nyt on pakko taas vähän päästää ärräpäitä ilmoille ku vituttaa ja surettaa niin perkuleesti taas vaihteeksi :/ Voiko oikeesti aivastus aiheuttaa keskenmenon!!??!!Mulla nyt aivastustaa tuon tuosta ton siitepölyn takia ja nyt sitte ku aivastin niin ihmettelin miksi tuntuu märältä niin eiköhän reidet ym ollutki ihan veressä..eli taitaa tää olla tässä taas :/ ja lopputulos oli tällänen: No niin jos nyt niitä kuulumisia sitten kertois tännekkin..eli ei meille tule sitte joulukuussakaan vauvaa ja ei taida enää muutenkaan tulla jos on noihin lääkäreihin uskominen :/ sanoivat että mun kohtu ei jaksa pitää loppuunasti ihmisenalkua hengissä kun on jo aika rasittunut noista raskauksista.Raskaaksi kyllä voin tulla mut ei ne ton pidemmälle ainakaa etene :/ että tähän loppuu meidän vauvan yritys ja se tekee niin kipeetä ettei tiiä miten päin ois mutta onneksi on silti nuo viisi lasta jo olemassa joka tuo lohtua tähän olotilaan..silti olen edelleen hengessä mukana ja seurailen juttujanne vaikka nyt kyllä pidän pienen tauon näistä jutuista mutta ootte silti mun ajatuksissani ja kerron välillä kuulumisiamme tännekkin nyt jos koittas nukkumaan mennä vaikka itkusta ei loppua meinaa tulla Teksti voi olla aika sekavaa mut koittakaa kestää ja eiköhä tosta selkoa saa kuiteskin. Ai niin se vielä piti kertoa että ne jopa kysy multa että oisinko valmis kohdunpoistoon kun en mä sillä mitää enää tee koska se on ihan loppuun käytetty vai miten ne sen ny ilmaisikaan :/ tällänen kyllä syö naista ja nyt oon niin alamaissa ettei tosikaa mut onneksi tosiaan on noi 5 lasta kuitenkin arkea piristämässä <3

Eli tossa tuli meijän tarinaa joten meille ei sitä kuudetta lasta ikinä sit varmaa suodakkaan :'(

mutta kyllä tässä pärjää kun tekemistä riittää kotosalla ja myös muualla :) maanantaina kävin tuon nuorimman kanssa Helsingissä yhen leffan kuvauksissa ja hyvin se meni vaikka ensin pelkäsin pahinta että poika väsyy ennen alkua mut ei sit kuitenkaa uni tullu ennen silmään kuin vasta kotona jonne päästiin vasta noin 1.00 yöllä.

Ilomielin lueskelen teijän juttujanne silloin tällöin kyllä :)
 

Yhteistyössä