[QUOTE="Hmmm";26341750]Hei minulla olisi muutama kysymys suurperheen äideille. Minkä ikäisenä olet saanut nuorimman lapsesi? Onko kaikilla sama isä? Ovatko kaikki terveitä? Mikä on ammattisi/palkkasi? Millainen auto teillä on? minkä kokoinen asunto teillä on? Millainen tukiverkko teillä on (isovanhempia/sisaruksia)? Nämä kysymykset siksi, että luulin aina, että 3 olisi se oma lapsilukuni. Minulla on 3 lasta, joista nuorin on vaikeasti pitkäaikaissairas... Ikääkin minulla on kohta 40v. Mutta jotenkin olen alkanut silti miettimään, että josko vielä yksi! olenko ihan hullu?[/QUOTE]
Meillä on neljä lasta, olin 22v kun sain esikoisen, nyt olen 35v. Kaikilla on sama isä, vanhin lapsi 12v, nuorin 3v, miehen kanssa yhdessä oltu 14v.
Ammatiltani olen lähihoitaja, syksyllä aloitan opinnot sairaanhoitajaksi. Autona vanhahko tila-auto ja uudempi pienempi henkilöauto. Asunto on reilu 100 neliöö, 5h+keittiö+sauna.
Tukiverkkoa ei ole, siis hoitoapua ym ei kyllä saada, huonokuntoinen äitini auttaa pienten kanssa jos todella apua tarvitsen, esim jos menen hammaslääkäriin tms, mutta mitään huvivapaata meillä ei ole vaikka joskus kaivattaiskin. Mutta hyvin kaikki on mennyt, vaikka välillä raskasta onkin.
Ja niin, et ole hullu, miksi olisit....