suurperheelliset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miia

Jäsen
22.05.2004
525
0
16
Moikka, olisi kiva saada mailailukamuja, kirjeenvaihtokamuja ja vieläpä tapaillakin olisi kiva, muista suurperheellisitä äideistä.
Itse olen pian kolmekymppinen suurperheen, tällä hetkellä väsynyt, mutta onnellinen äiti.
Lapsia on neljä, poika 6/99, tytöt 10/00, 3/02 ja 4/04. Mieskin perheestä löytyy ja lauma eläimiä.
Asustelemme Nokialla.
Olisi lottovoitto saada uusia ystäviä.
Kirjoittelehan!!

Moi.
Täällä olisi yks suurperheen äippä joka haluaisi juttukaveria.Minulla myös 3 tyttöä ja yksi poika.Tytöt syntyneet -97,-98,-00 ja poika -04.Meillä myös akvaario ja kaksi kissaa Pepe ja Peppi.
Asustelemme Jyväskylän kupeessa.Vauvakuume meinaa puskea päälle :laugh: Mites teillä,vieläkö meinasit kuumeilla?

Meilläkin on kolme tyttöä ja yksi poika!! Poika on 99 ja tytöt on 00, 02 ja 04.
Ja sitten meillä on kolme koiraa ja marsuja kaksi ja chinchilloja =)

Kova on ollut vauvakuume tässä ja piti jo alkaa yrittämään, mutta mutta...meillä oli kaksi viikkoa kestävä vatsatauti juuri, jokainen lapsi sairasti sitä 5 vrk ja kolme neljästä oli nestetyksessä ja mä väsyin ihan totaalisesti. Joten nyt on kuumeet jäädytetty ja ainakin toistaiseksi fiilis...ei enää koskaan lisää lapsia.

Voit kirjoitella mun sähköpostiin, jos haluut miia_k75@suomi24.fi

Miia :wave:

Heippa kaikille!
Täällä on myös suurperheellinen äiti vailla ystäviä =) Olen kuuden tytön äiti. Vanhin on jo täysi ikäinen eli syn.-87 ja lisäksi on tytöt vuosimallia -92,-98,-96,-02,-04. Kesäloma opiskelusta on alkanut mutta työ kotona jatkuu... :x . Vauvakuumekin on mutta en tiedä jaksaako enää kuunnella toisten voivotusta lapsiluku määrästämme. Ottakaa kantaa....

heippa!

oulussaki ainaki yksi suurperheellinen! luultavasti useampiki mut yksi ilmottautuu :wave:
oon -79 syntyny ja lapsia 4. 3 poikaa ja tyttö =) synt vuodet on -99, -00, -02 ja -05. ja perheeseen kuuluu -76 syntyny isukkikin=)
mailia saa laittaa osotteeseen hennu79@hotmail.com

Moikka , täällä viiden lapsen ja niistä neljän lapsen yh äiti.
Lapset tyttö -96, poika -00, tyttö -03 ja neljän viikon ikäiset kaksoset,
poika ja tyttö.
Saa meilailla! Kummasti piristää ku saa vaihtaa ajatuksia toisten
äitien ja aikuisten kanssa. jonnaanttila@msn.com

Hei
täällä kans suurperheen äippä 2 tyttöä -97,99 ja poitsut 01 ja 04.
perheeseen kuuluu myös iskä. karvaisia perheen jäseniä löytyy kans 2 kpl. kissa ja koira. Olisi kiva saada meili kamuja tähän kaiken rumpan keskelle. OTTAKAA YHTEYTTÄ KEN HALUAA :hug:

Heipsan! Täältäkin löytyy neljä lasta -94, -95, -00 ja -01. Itse olen
-69 ja iskäkin -63 löytyy, mutta tosin vain viikonloppuisin. Kiva ois saada viestejä....

Yhteistyössä