Tein testi ja se oli POSITIIVINEN:heart: Meille tulee siis kesäkuussa vauva jos kaikki menee hyvin :heart:
Oon ihan sekasin(onnesta pelkästään),enkä osaa nyt oikeen mitään kirjottaakkaan.Tuntuu samalla epätodelliselle ja samalla sille,että määhän oon tienny jo kauan.
Voi ku kaikki nyt vaan menis hyvin.Tiiän että jossain vaiheessa alan taas pelätä keskenmenoa ja kohdunulkoista(mulla ollut ne kumpikin),mutta tällä hetkellä on jotenkin luottavainen olo.
Voiko mun sisällä todella kasvaa vauva=) Nyt vaan pitkä odottelu ekaan neuvolaan,mutta sen kestää kun tietää että vauva on tulossa ja kasvaa ja kehittyy koko ajan(toivottavasti!!)
Hassua kun kaveri on viimesillään raskaana ja odottaa että syntyspä nyt heti ja minä taas toivon että tämä pikkuinen pysyy kohdussa kesäkuuhun asti.
Aivan uskomatonta,me ehkä sittenkin saadaan se kesävauva ja heti eka yrityslkierrolla tärppäs...Kyllä mun hedelmällisyys muuttui ekan raskauden jälkeen ja hyvä niin=)
Niin ja vaikka aika vasta mietimme että haluammeko vielä viidettä lasta vai joskus myöhemmin niin nyt tää ratkasu tuntuu just oikeelle.Just tämän vauvan kuulu tulla meille:heart:
Menkkakivuista..mullahan niitä tuntu eilen ihan selvästi mutta ne olikin jotain raskauskipuiluja ja alapäässä myös väliin tuntuu jotain vihlontaa.
halauksia kaikille joilla oli jotain huolia tai murheita:hug: ja plussatuulia teille ihan kaikille!!!!!! Toivon niin että pian ollaan kaikki siellä odottavien puolella.
Kirjottelen tänne vielä jonkin aikaa ku määkään en osaa vielä vaihtaa paikkaa ja te ootte niin kivojakin=) Nyt on pää myös niin sekasin ettei musta oo vielä ilmottautuun mihinkään uuteen paikkaan
Mutta nyt pitää päästää teidät jännityksestä ja mennä kurkaamaan taas kahen viivan testiä=) Ei muuten ollu tumma viiva mutta kuitenkin ihan selkeä.
rakkaudesta äiti kp 28/29 vissiin kolmannella viikolla raskaana? :heart: