suurkeittiö sijaisuudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
siis koulujen ja päiväkotien sijaistamiset,tekeekö kukaan niitä?onko töitä miten riittänyt?ja ootteko esim smalla työkkärin työnhakijoina?

mulla on alan koulutus ja ajattelin et josko niitä hommia lähtisin tekemään kun ä-loma loppuu.Ei tosin kovin ajankohtaista vielä... :)

Tein niitä hommia ennekun sain vakipaikan kaupasta ja tykkäsin kovasti.

Oon tehnyt. Yhteensä 2? vuotta. Pikku pätkiä aluksi ainaki vuoden verran. Sit alkoi tulemaan muutamien kk soppareita ja lopussa melk. ½vuotisia. Et se riippuu vähän paikasta. Koululla olin itse, tarkemmin amiksella. Ihan ok, mut se epävarmuus alkoi jossain vaiheessa tökkimään! Mut parempi sekin ku ei mitään ja pärjäsin taloudellisesti hyvin vaik tein 6h/pv.

Olen ollut kunnalla extrana. Töitä riitti hyvin ja vaikkaripaikan olisin saanut mutta en halunnut. Kannattaa soittaa kunnan ruokapuolenvastaavalle ja kysellä. Kun saa jalan ovenväliin ja tekee hyvin hommansa niin töitä riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Olen ollut kunnalla extrana. Töitä riitti hyvin ja vaikkaripaikan olisin saanut mutta en halunnut. Kannattaa soittaa kunnan ruokapuolenvastaavalle ja kysellä. Kun saa jalan ovenväliin ja tekee hyvin hommansa niin töitä riittää.

juu,näin meinasin tehä et soitan sinne kun ajankohtaista.Just mol:n sivuilta huomasin et kaupunki hakee sijaisia ja siitä sain tän idean:)

Mä tein sijaisuuksia eri toimipisteissä 4-vuotta ennen kuin jäin ekaa kertaa äippälomalle.Sitten kun esikko oli 1v11kk niin lähdin taas tekemään sijaisuuksia ja olin vuoden töissä ja taas jäin äippälomalle.Saa sitten tulevaisuudessa katsoa mitä tekisi.Enään en sijaisuuksia mielelläni kyllä tee.

Yhteistyössä