Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jiki:
Mikä käsitys teillä on rakkaat kansalaiset, että se teinin pillu ois tiukka? Se on vaan joku uskomus, ihan samalla tavalla se toimii kuin vanhemmankin pillu, paitsi jos se teini jännittää aktin aikana, niin kyllähän se tuntuu tiukemmalta, mutta samoinhan vanhempikin ihminen voi jännittää. Tuskinpa se siitä naisesta niin kivalta tuntuu, jos on lihakset kireänä jännityksestä :/ Kannattas opetella hiukan ihmisen anatomiaa... lapsi on sitten asia erikseen, eli alle 16-vuotias.

Alle 18-vuotiaat ovat lapsia Suomen lain mukaan, vaikka 16-vuotiasta saa kuka tahansa vanha, likainen, limainen ukko käydäkin jyystämässä.

samalla tavalla se teinin pilluki "laajenee", jos se kiihottuu kunnolla. Eli johtusko se tiukan pillun uskomus siitä, että teininä aktia jännittää enemmän... mä en edes haluais harrastaa seksiä semmosen tyttöpolon kanssa, joka ei rentoudu.

Mikä käsitys teillä on rakkaat kansalaiset, että se teinin pillu ois tiukka? Se on vaan joku uskomus, ihan samalla tavalla se toimii kuin vanhemmankin pillu, paitsi jos se teini jännittää aktin aikana, niin kyllähän se tuntuu tiukemmalta, mutta samoinhan vanhempikin ihminen voi jännittää. Tuskinpa se siitä naisesta niin kivalta tuntuu, jos on lihakset kireänä jännityksestä :/ Kannattas opetella hiukan ihmisen anatomiaa... lapsi on sitten asia erikseen, eli alle 16-vuotias.

Totta! Ja yleensä se tuntuukin että se käsitys että esim. synnyttäneen pillu olis löysä, on sellaisilla ressukkamiehillä jotka eivät mistään mitään tajuakaan. Voi toki olla löysä, jos ei treenaa mutta esim. rakastellessa kyllä naisen ainakin kuuluisi työskennellä eikä vain miehen, ja juuri sillä lihaksistollaan. Sehän se tuottaa itsellekin nautintoa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Alle 18-vuotiaat ovat lapsia Suomen lain mukaan, vaikka 16-vuotiasta saa kuka tahansa vanha, likainen, limainen ukko käydäkin jyystämässä.

18-vuotias alkaa kuitenkin olemaan jo aikuisen mitoissa, lähinnä tarkoitin, että toki pikkulapsi on pienempi joka kohdasta.

samalla tavalla se teinin pilluki "laajenee", jos se kiihottuu kunnolla. Eli johtusko se tiukan pillun uskomus siitä, että teininä aktia jännittää enemmän... mä en edes haluais harrastaa seksiä semmosen tyttöpolon kanssa, joka ei rentoudu.

Ehkäpä osa siitä teininpanofantasiasta koostuukin juuri siitä kun tyttö pelkää, jännittää, on naiivi, tyhmä ja kokematon (?)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
RYTKÄÄTYS, mistä olet löytänyt noin fiksun miehen :o olen aina miettiny missä tuollaiset miehet luuraa, jossain kivenkolossa :D

=) On niitä näköjään ja tuolla mun kullalla on kavereita jotka ovat samanlaisten periaatteiden miehiä, hyvännäköisiäkin ja vapaita! Että on niitä!

mä oon aina jostain löytäny vaan miehiä jotka loppujen lopuks paljastuukin teinipojiks (henkiseltä puoleltaan) vaikka ikää on kolmenkympin hujakoilla.. alkoholisteja tunnen monia vaikka itse en käytä alkoholia ollenkaan, en viihdy baareissa..

Ehkäpä osa siitä teininpanofantasiasta koostuukin juuri siitä kun tyttö pelkää, jännittää, on naiivi, tyhmä ja kokematon (?)

:x Niin, ehkäpä. Missä menny vikaan?

Tiedä siitä sitten. Ehkä tuollaiset miehet haluavat toteuttaa sen mitä joskus teinipoikana tapahtui. Jää ikäänkuin päälle se ihastus sieltä poikavuosilta. Kehitys jämähtää, pysähtyy. Aika säälittävää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Jos teidän miehet laitettaisiin valheenpaljastuskoneeseen ja kysyttäisiin tämä sama kysymys niin ihan varmasti suurimmalla osalla teistä lehastas naama tulipunaseksi :D

Ihan luonnollista että mies haluaa nuorta ja tiukkaa lihaa, yhteiskunnan yleinen paheksunta on ainut asia miksi tätä ei voi ääneen myöntää.

Miksi sä puhut näin? Sä saat mut voimaan fyysisesti pahoin.

Lihaa?! En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta jos ajattelet nuoresta ihmisestä noin halventavasta, kannattaisi miettiä omaa arvomaailmaa. Mikä siinä on pielessä? Vai tuliko vain läimäistyä mielipide tänne pahemmin ajattelematta? toivottavasti.

Tiedä siitä sitten. Ehkä tuollaiset miehet haluavat toteuttaa sen mitä joskus teinipoikana tapahtui. Jää ikäänkuin päälle se ihastus sieltä poikavuosilta. Kehitys jämähtää, pysähtyy. Aika säälittävää.

Ai muslimit toteuttavat teinifantasioitansa ja ovat siksi jämähtäneitä ja säälittäviä?

Summa summarum: miehet, jotka on jääneet henkisesti tietylle tasolle, voivatkin haaveilla alaikäisistä tytöistä. Heillä ei ole tunnepuoli kehittynyt. Ehkä he olivat nuorina niitä kädettömiä, säälittäviä reppanoita, joita kukaan tyttö ei vilkaissutkaan, eikä kukaan halunnut tanssia hitaita, ei edes huppelissa illan viimeisillä minuuteilla! Nyt sitten ei tajuta, että ollaan jo vanhoja ukkoja.

hmm. mä taas on pari vuotta vajaa 30 ja kummasti on noita 20-25v kosijoita ollut. ehkäpä se taantuma tulee sitten kolmenkympin korvilla? :xmas:

mutta, asiaan. onhan noita maita, joissa on ihan normaalia naitattaa tuon ikäisiä tyttöjä keski-ikäisille, tai vanhemmillekkin, miehille. ehkäpä sun ja sun kavereiden kannattas muuttaa sinne? täällä teidän fantasioiden toteuttaminen on laitonta, luojan kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja mä;19876494:
Sehän teillä pedofiileillä on se korvienväliongelma, tiedetään. Ja moni on teitäkin muinoin teidän ollessanne sakkolihaa pannut. Siitähän tuo kierre on lähtenyt monella.

Täällä ei näytä ihmiset tietävän että pedofiililla tarkoitetaan henkilöä, jonka kiinnostus kohdistuu AINOASTAAN TYTTÖIHIN JOILLA EI VIELÄ OLE MITÄÄN MURROSIÄN MERKKEJÄ NÄKYVISSÄ!!! Ei tuo monessa mainittu "sakkoliha" ole ollenkaan pedofiliaa. Ottakaa asioista vähän selvää ennenkuin kirjoitatte. Katsokaapa esim. miten pedofiili määritellään wikipediassa.

Iitse en kannata alaikäisiin sekaantumista, mutta sana PEDOFIILI on tässä yhteydessä nyt kyllä vahvasti liioiteltu.

Nuoren naisen mielipide tähän asiaan. Itse olen aina pitänyt vanhemmista miehistä.
Ei ikälopuista, mutta 25+/-50 on aika miellyttävä ikäjakauma.
Yleensä parhaita seksikumppaneita ovat olleet ne 30-40 vuotiaat miehet, joilla on kokemusta ja jotka oikeasti kysyvät mitä haluan. Ja aikuisen miehen charmi on niin vetävä! Ei se siis mene vain toisinpäin.
Mistähän nuorilla naisilla siinä sitten on kysymys? Älkääkä vetäkö mitään isä-ongelmaa tähän. Minulla on mahtavat vanhemmat ja hyvä suhde molempiin.

Todelliset rakastumisetkin ovat tapahtuneet usein vanhempiin miehiin, vaikka oma nykyinen sulhaseni onkin itseäni vain 3 vuotta vanhempi.

Itse olen ollut vain tyytyväinen siihen, että olen saanut vanhempaa silloin kun olen halunnut.
Itse olen niitä metsästänyt ja seuraksi hamunnut, ei ne miehet aina metsästä, ja miksi pitäisi kieltäytyä jos halu on molemminpuolinen?

Miehillä on joskus ollut itseni ikäisia lapsia, tyttäriäkin, ei se ole mitään estänyt tai haitannut.
Omasta mielestä ihan hyväksyttävää maata kenen kanssa tahtoo, iästä huolimatta, kunhan muuten on asiat kunnossa eikä olla enää sakkolihaa.

Ja todellakin paksu > pitkä. Tosin jos ei yllä sisään asennosta kuin asennosta niin ei sillä paksuudellakaan paljoa tee.

Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.

katsoppas yle areenasta tiededokumentti rakkauden mysteeristä(toivottavasti se 1 ja 2jakso on siellä vielä), biologia selittää rakastumisen tunteen, myös sen että miestä kiinnostaa itseään nuorempi, se johtuu siitä että sillä nuoremmalla naisella on sellaisia merkkejä jotka kertoo että hän on terve eli HEDELMÄLLINEN, eli siis lisääntymiskykyinen!

sitä se on biologiaa jota mies ei ees tajua, päätarkoitus lisääntyminen :D

Kulttuurinen asia; toisissa kulttuureissa erotiikka on paljon isompi osa elämää kuin meillä Suomessa ja siihen suhtaudutaan eri tavoin. Joskus tähän sisältyy myös nuoret tytöt, meidän yhteiskunnan kannalta tuomittavasti. Seksuaalisuus voi ilmetä monella lailla, mutta moraali voi löytyä useammasta kuin yhdestä ajattelutavasta.

[QUOTE="mies";28451655]Kulttuurinen asia; toisissa kulttuureissa erotiikka on paljon isompi osa elämää kuin meillä Suomessa ja siihen suhtaudutaan eri tavoin. Joskus tähän sisältyy myös nuoret tytöt, meidän yhteiskunnan kannalta tuomittavasti. Seksuaalisuus voi ilmetä monella lailla, mutta moraali voi löytyä useammasta kuin yhdestä ajattelutavasta.[/QUOTE]

Siis hyväksytkö sinä nuorten tyttöjen hyväksikäytön? Vanhat rasvaiset äijät hässimässä nuoria tyttöjä? Hyi saakeli, mikä miehen kuvatus sinä oikein olet?

[QUOTE="vieras";28451692]Siis hyväksytkö sinä nuorten tyttöjen hyväksikäytön? Vanhat rasvaiset äijät hässimässä nuoria tyttöjä? Hyi saakeli, mikä miehen kuvatus sinä oikein olet?[/QUOTE]

Toin vain esiin, että suomalaiset näkemykset asioista kuten vapaus, tasa-arvo ja seksuaalisuus eivät ole niitä ainoita oikeita maapallolla, halusimme tai emme.

En ottanut kantaa, onko nuorten koulutyttöjen erotisointi, joka on vaikkapa Japanissa aivan julkista, aina tuomittavaa, vai onko esim. USA:n päinvastainen tapa heittää opettaja linnaan vuosikymmeniksi oppilasseksistä parempi ratkaisu. Minusta asiassa ei voi muodostaa arvojärjestystä, koska ihminen voi toimia moraalisesti oikein monenlaisessa seksuaalisuuden järjestelyssä yhteiskunnallisesti kunkin lainsäädännön puitteissa.

Yhteistyössä