Suurin määrä rahaa mitä olet löytänyt?

Kerran yläasteella muistan löytäneeni farkkujen taskusta 10mk mutta eipä ole sen kummemmin rahaa löytynyt.Kaveri aina saattaa sanoa että löytyi laukusta 50e tai kaapissa oli 100e :( Olispa mullakin.
 
olen löytänyt sellasen pussukan mikä oli täynnä seteleitä,kortteja ym kamaa varmasti useemman sadan euron edestä.. palautin poliisi asemalle ja löytöpalkkioksi sain 10e :/ vaikka ois akalle aika kalliiksi tullu uusia ajokortit ym.. eli ois ollu sama heittää vaikka ojaan koko pussukka,ku nähä vaivaa ja lähtee viemään poliisiasemalle ja täytellä lappuja ja sit saa vaivan palkkaa muutaman euron.
 
pitää osata pyytää
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
olen löytänyt sellasen pussukan mikä oli täynnä seteleitä,kortteja ym kamaa varmasti useemman sadan euron edestä.. palautin poliisi asemalle ja löytöpalkkioksi sain 10e :/ vaikka ois akalle aika kalliiksi tullu uusia ajokortit ym.. eli ois ollu sama heittää vaikka ojaan koko pussukka,ku nähä vaivaa ja lähtee viemään poliisiasemalle ja täytellä lappuja ja sit saa vaivan palkkaa muutaman euron.
Eikös siinä ilmoituslomakkeella voi laittaa itse vaatimuksen summasta jonka haluaa löytöpalkkioksi? Olisit laittanut vaikka että 10% pussukan sisällön arvosta tms...
 

Yhteistyössä