Suuri tunnustus!

• Viestiketjun aloittaja nyt harmaana.
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaana.
Olen oikeasti transvestiitti.

Olen palstan vakiokamaa ja minulla on rekisteröity nimerkki. Olette luulleet minun olevan nainen, kuvineen kaikkineen. Palstan miehetkin kehuneet.

jos arvaat kuka olen, kerron sitten.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gone With The Sin:
laita linkki johonkin ketjuun missä sun kuva on niin on varmaan helpompi arvailla?
En laita, silloin rupisitte vaan luettelemaan suoraan. Oikein hykerryttää, miten moni on minut naiseksi luulleet. Ja hyvä niin, muodonmuutos on ollut melkein täydellinen. Enää pari leikkausta.

Voittehan arvailla, niin huomaan, onko sitä edes epäilty.

ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gone With The Sin:
laita linkki johonkin ketjuun missä sun kuva on niin on varmaan helpompi arvailla?
En laita, silloin rupisitte vaan luettelemaan suoraan. Oikein hykerryttää, miten moni on minut naiseksi luulleet. Ja hyvä niin, muodonmuutos on ollut melkein täydellinen. Enää pari leikkausta.

Voittehan arvailla, niin huomaan, onko sitä edes epäilty.
No niin, nyt on sitten ammatti-ihmisenä pakko todeta, että ap kirjoittaa soopaa!!! Transvestiitti on hlö, joka nauttii vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin pukeutumisesta, mutta ei koe tarpeelliseksi esim. leikkauksia, hormonihoitoja tms. Transsukupuolinen henkilö taas kokee ikäänkuin syntyneensä väärän sukupuolen kehoon ja saattaa kokea aiheelliseksi myös hormoni-, leikkaus- ym. hoidot pitkän prosessin kera. Voitte siis säästää arvauksianne tältä leikittelijältä.

Yhteistyössä