Suuri rintsikka G: Kuinka usein ostat rintsikoita? Paljon suuostut maksamaan ja mistä ostat?

Tuli vaan mieleen kun just löysin cittarista 10?:lla alelaarista sopivat, istuvat ja vielä nätit ritsikat. Ja illalla menen vielä ostamaan toiset.. :whistle: :ashamed:

Mä en vaan raaski maksaa rintsikoista yli 20?:a jos ei ole pakko tilanne. :snotty: Noilla läpysköillä kun on kuitenkin sen verran kokoa että ihan joka paikasta eri sopivia ja etenkin nättejä sellaisia löydy niin kun kerran löytyy ja vielä halvalla niin pakko ostaa.. :D

Eli marketti rintsikoita ostan yleensä. :ashamed:
 
Tumpula
Ehkä kerran tai kaksi vuodessa ostan. Sieltä ostan mistä löytyy ja sen verran maksan kuin tarvis on (tosin enpä taitaisi muutamaa kymppiä enempää maksaa).

Viimeksi löysin Lindexin alehyllystä täydellisesti istuvat rintsikat hintaan 1,95 e. :D Ostin kahdet kun kerrankin löytyi sopivat. Mun on todella vaikeaa löytää tarpeeksi pieniä rintsikoita. Viimeksi Seppälässä jouduin toteamaan yhdet aa-kupillisetkin liian isoiksi. :whistle:
 
vieras
Mä ostan pari - kolme kertaa vuodessa (yhdet - neljät kerralla), ja alan liikkeestä. Kun löytyy sopivat ja istuvat niin niistä voi maksaa. Yli satasen rintsikoita en oo vielä ostanu
 
Ostan ihan liian harvoin rintsikoita,nyt vielä päällä imetysliivit jotka ostin keskimmäisen syntyessä(ja kuopuskin on jo 1v10kk)Mutta silloin kun ostan rintsikoita niin ostan yleensä laadukkaita hyvin istuvia liivejä ja voin maksaa niistä maksimissaan ehkä n.40e.Ja ostan yleensä ihan sokokselta tms..tai sitten rintaliiviliikkeestä.Pitäis tosiaan käydä liivejä ostamassa kun todella kauhtuneet ovat jo nämä..
 
ostan korkeintaan n.20e maksavia...
seppälästä. lindexiltä ym yleensä ostanu ja melko hyviä ollu...
sit menin alan liikkeeseen ja ostin tosi hienot 58e.... 2viikon päästä kaarituki läpi, käsinpesin niitä ettei koneessakaa oo rikki menny
 
En suostu maksamaan yli 30euroa yksistä rintsikoista. Siinä menee mun kipuraja. Ostan harvakseltaan uusia rintsikoita, mulla on muutamat aina yhtäaikaa, pidän vuorotellen. Lindexillä on parhaanmalliset ja hinta-laatusuhteeltaan ollu ainakin mulla hyviä rintsikoita. Ostan myös Anttilasta ja H&M:ltä, jos kohdille sattuu mieluiset.
 
Enintään maksan noin 50e mut se on aika lailla kipuraja, mut mitään iha halpoja en osta koska niissä koskaan ei oo oikeeta kokoa. 65DD ja 70E kokoja on harvassa niissä kaupoissa mistä sais halvalla ja ny ku oon kerranki tajunnu et tuo se mun oikea koko on ja tajuan millaset rintsikoide tulee olla päällä ni yleensä menee se joku 30e yhtiin.

Ja ostan noin kerran puoleen vuoteen.
 
hei
Ostan silloin kun sopivia löytyy. Se ei ole usein, olen aika erikoista kokoa. Useimmiten katson Lindexiltä ja Seppälästä, mutta harvemmin sieltä hyviä löytyy. Niissä en suostu maksamaan yli 15 ?. Mut sit mun uusi aluevaltaus on Change, siellä maksan ilomielin vaikka 20-35?, koska siellä on oikeasti parempia kokoja ja istuvampia malleja. Mut sen enempää en maksa.
 
Maisa
Ostan muutamat liivit vuodessa, maksaa n. 70-90 e. Käytän vaan yhtä merkkiä ja ne on täydellisen mun 85F -tisseille. Halvemmista malleista ei valitettavasti ole löytynyt yhtä hyvin istuvia liivejä, ostaisin heti, jos löytäisin. Nää on kalliita, mut onpahan kauniita sitten kaikki :)
 
vinci
ostan rintiskoita jos sattuu alessa sopivat tai jos kaikki alkaa oleen ihan kuolleita kuminauhoja täys tai väri kellastunut tms...eli en siis kovin usein!!
max 15 euroo on tainnu kalleimmat olla ja neki oli jotku imetysliivit!
tais olla jopa alle ton!!
tavis rintikoita osteleen yleensä 8 euron paikkeilla...edellispäivänä ostin kolmella eurolla löytötavara talosta sellaset ohkoset kesärintsikat! ihan hyvä hinta normaali hintasesta tavarasta!! ja ihan nätitki oli vielä eli oli hiukan pitsiä ja kuvioo jne...
 
isot
Rinnat on sen verran isot, että pakko on suunnistaa erikoisliikkeeseen, jos haluaa sopivia. Yleensä olen ostanut PrimaDonnaa ja maksavat jotain 70?-100?, nyt kyllä löysin myös uuden huomattavasti halvemman merkin, eli Change, liivit maksoi 45?. Changeja raskisi ehkä ostaa jopa viidet vuodessa, mutta primadonnaa olen ostanut 2-3 vuodessa, ja ovat niin kestäviä, että kyllä riittää.
 

Yhteistyössä