Suuri reklamaatio-Gallup! mitä olet saanut hyvityksenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pampers vaipoista laitovat 20e tilille.

Ja vaipat siis olivat kyllä ihan käyttökelposia minkä kerroin heille, kuhan olivat sellasia omituisia möykkysiä, ihankun täyte olis menny kasaan paikottain.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
viimeksi Arla-ingmannille homeisesta juustosta, ja sain 10 e hyvistyssetelin... voimassa 3 kk

Mulla odottaa myös kaapissa homeinen Arlan juusto. Pitääkö se viedä kauppaan vai riittääkö, jos laittaa Arlan sivuille palautteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Mila:
viimeksi Arla-ingmannille homeisesta juustosta, ja sain 10 e hyvistyssetelin... voimassa 3 kk

Mulla odottaa myös kaapissa homeinen Arlan juusto. Pitääkö se viedä kauppaan vai riittääkö, jos laittaa Arlan sivuille palautteen?

otin kuvan juustosta ja laitoin palautetta arlan sivuille

Muutama esimerkki:
- Rainbowlle sekavihannespussista, missä oli joku kova oksan pala, sain karkkipussin
- Kariniemelle luista kanasuikaleiden joukossa, sain 15? lahjakortin
- Serlalle leivinpaperista, missä musta jälki, sain hillittömän laatikollisen kaikkia heidän tuotteita, eikä 10vuoteen varmaan tarvii ostaa leivinpaperia
- Felixille epäkäytännöllisestä ketsuppipullosta annoin vain PALAUTETTA, sain pienen ketsuppipullon, ja salaatinkastiketta
- Weetabixille semmosesta nysämurokkeesta, ei siis ollu kokonainen, vaan ehkä 1/4osa normaalista, sain 5pakettia weetabixeja ja lisäksi muroja...

Vielä voisi näiden "mistä huijaamalla parhaat hyvitykset" ketjujen lisäksi tarkastaa "mistä niitä ilmaisia näytteitä" ketjut. Ja sitten sossusta loput. Voi tää on taidetta taloudenpito.

Alkuperäinen kirjoittaja Mila:

otin kuvan juustosta ja laitoin palautetta arlan sivuille

Ok, kiitos, täytyy alkaa kuvailemaan :)

Iittalan Teema kupit lähetin Iittalalle, kun niissä oli koloja ja lautasten leimat suttuiset. Sain uudet kupit, paketin Marimekon servetteja ja alennuskupongin tehtaanmyymälään.

Ingmanin homeisista jugurttipurkeista lahjakortti Sittariin. Lumenen jämähtäneestä päivävoiteesta muutama voidepurkki. Comfortin kokkareisesta huuhteluaineesta erilaisia tuotteita.

sain s-ryhmän kauppoihin 10e lahjakortin ku x-tra merkin perunalastut oli mausteisia vaikka piti olla vaan suolattuja ja novitalta 3 kerää lankaa ku laitoin sähköpostia että yks kerä minkä olin ostanu oli vähän viallinen :)

Monenlaisesta jutusta on tullut valitettua, aina en ole edes mitään korvausta odottanut, kunhan olen saanut valitettua. Yleensä on tullut ostokortteja kauppaan, joilla on saanut ostaa saman valmistajan tuotteita n. 2-3 kertaisella hinnalla, mitä itse tuote on maksanut. Aina on ollut oikeasti syytä valitukseen ja näytteenkin olisin voinut yhtä kertaa lukuunottamatta laittaa mukaan, jos olisivat halunneet. Ainoastaan Pampers (parhaat korvaukset suoraan rahana) ja Libero ovat halunneet näytteen viallisesta tuotteesta, Pampersilta sai palautuskuorenkin kotiin, Liberolta sai ilmaisen asiakaspalutusosoitteen.

Monesta asiasta on tullu valitettua, ja viimeks napisin Pandan kultasuklaalevykampanjasta, kun levyt on hiplattuja kaupassa, kun kakarat painelee ne rikki löytääkseen sen kultasen levyn. Sain 7kpl pandan suklaalevyjä.

-Tehtaalta uuden Matador-paistinpannun, kun entiseen jäi kaikki kiinni
-8e:n hyvityskortin Valiolta, kun rahkassa ei ollut sokeria eikä omenanpaloja vaikka piti olla
-Vaasan leipomolta tuotehyvityskortin, kun ostin 2 munkkipussia, eikä yhdessäkään munkissa ollut hilloa
- Pamperssilta 30e tilille yhdestä viallisesta vaipasta
- Ostin purkkapussin, jossa piti olla kahta eri makua ja oli vain yhtä. Hyvityksenä tuli 3 pussia postissa

Yhteistyössä