Haha, mä en. Mut mä oonki "vasta" 28. B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En ihan ymmärtänyt kysymystä mutta voisin hyvin olla itseäni 15vuotta nuoremman kanssa. Nykyinen mieheni on 10 vuotta nuorempi kuin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikä on teijän maksimi ikäero tai miten isot ikäerot aviossa tai kihloissa olevilla on?
Mä taas "vanhus"Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Haha, mä en. Mut mä oonki "vasta" 28. B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:En ihan ymmärtänyt kysymystä mutta voisin hyvin olla itseäni 15vuotta nuoremman kanssa. Nykyinen mieheni on 10 vuotta nuorempi kuin minä.
Oma mies 8 vuotta nuorempi.
No mitäs tosta? Miks sua kiinnostaa, mitä muut ajattelee teidän ikäerosta? Arvostelijoita riittää aina. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo mä vaan mielenkiinnolla kyselen että onko ihmiset ehdottomia siinä että pitää olla +-7 vuotta tms.. meillä on ikäeroa 25 vuotta. mies vanhempi..
siis en todellakaan välitä mitä ihmiset meistä ajattelee. mulle riittää se että rakastetaan toisia ja lasta. ja se että voi olla varma siitä ettei toinen petä. ikää en enää nuorempaa edes huolisi..üAlkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:No mitäs tosta? Miks sua kiinnostaa, mitä muut ajattelee teidän ikäerosta? Arvostelijoita riittää aina. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo mä vaan mielenkiinnolla kyselen että onko ihmiset ehdottomia siinä että pitää olla +-7 vuotta tms.. meillä on ikäeroa 25 vuotta. mies vanhempi..
joo no me kans naimisissa ja just sama ikäero üAlkuperäinen kirjoittaja mie:meillä ikäeroa 24 vuotta, naimisissa ollaan.
vanhemmat miehet on ihania..Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Kaipa se on ihan jokaisen oma asia.
Mun nykyinen mies on mua 17 vuotta vanhempi, entinen aviomies oli 29 vuotta vanhempi.
joo ja varsinki niitä exiäAlkuperäinen kirjoittaja mie:En ole huomannut, et kauheesti ketään muita haittais paitsi mieheni ikäisiä naisia. Heitä jotenkin häiritsee asia, jota olen ihmetellyt...
Vanhemmat miehet on impoja...Alkuperäinen kirjoittaja ..:vanhemmat miehet on ihania..Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Kaipa se on ihan jokaisen oma asia.
Mun nykyinen mies on mua 17 vuotta vanhempi, entinen aviomies oli 29 vuotta vanhempi.
No jos sun mies on, niin ei se tarkoita että kaikilla miehillä olis sama ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:Vanhemmat miehet on impoja...Alkuperäinen kirjoittaja ..:vanhemmat miehet on ihania..Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Kaipa se on ihan jokaisen oma asia.
mä oon aina pitäny kai itteeni sen verran rupsahtaneenaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Mut jotenkin asia on tasoittunut, kun saatiin lapsi. Ehkä mä rupsahdin ja rupesin näyttää vanhemmalta tai jotain..