suuri ikäero

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Itse olen 30v ja mies 37v....voisin kuvitella ehkä olevani 40 vuotiaan kanssa,mikä tuntuu kyllä tällä hetkellä vanhalta :ashamed: nuoremmasta miehestä en osaa edes sanoa mitään,kun ei ole koskaan sellaista ollut :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo mä vaan mielenkiinnolla kyselen että onko ihmiset ehdottomia siinä että pitää olla +-7 vuotta tms.. meillä on ikäeroa 25 vuotta. mies vanhempi..
No mitäs tosta? Miks sua kiinnostaa, mitä muut ajattelee teidän ikäerosta? Arvostelijoita riittää aina. Valitettavasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo mä vaan mielenkiinnolla kyselen että onko ihmiset ehdottomia siinä että pitää olla +-7 vuotta tms.. meillä on ikäeroa 25 vuotta. mies vanhempi..
No mitäs tosta? Miks sua kiinnostaa, mitä muut ajattelee teidän ikäerosta? Arvostelijoita riittää aina. Valitettavasti.
siis en todellakaan välitä mitä ihmiset meistä ajattelee. mulle riittää se että rakastetaan toisia ja lasta. ja se että voi olla varma siitä ettei toinen petä. ikää en enää nuorempaa edes huolisi..ü
paras mies mulle<3

niin siis kuhan vaan mielenkiinnolla kyselen..

-
kyllä mun mielestä sellanen 10 vuotta ikäeroa alkaa olemaan maksimi. en vois kuvitellakkaan olevani jonkun "vanhuksen" kanssa. Ja ei missään nimessä isäni ikäisen tai edes sinne päin ja isäni on minua 27 vuotta vanhempi. minä olen nyt 25-v ja mies 29-v.

Yhteistyössä