SUURI GALLUP:Oletko joskus pettänyt parisuhteessa? (pettämisellä tarkoitan nyt seksiä)

  • Viestiketjun aloittaja Kaikki vastaamaan!
  • Ensimmäinen viesti
petturi
Kyllä, kahdessa aiemmassa parisuhteessa petin, tosin kumpikaan miehistä ei asiasta tiedä mitään. Nykyistä en ole pettänyt enkä usko, että koskaan enää pettämään pystyisinkään.
 
todellakin harmaana
joo ja en.. kaikki on niin suhteellista ja miten on sovittu. mulla kun on myös tyttöystävä mieheni lisäks ja miehen "lupa" siihen. enkä mä katso että mies ois pettäny mua vaikka tätä tyttöystävääni vähän "sipas" tossa viikonloppuna, itepä raahasin kaikki samaan sänkyyn. *avaa sateenvarjon*
 
herkkäsielu
olen pettänyt aiemmassa suhteessani ja kerroin sen samantien. Vielä 5vuotta yritettiin yhteistä taivalta sen jälkeen mutta en antanut sitä itselleni anteeksi ja lopulta erosimme. Nyt olen uudessa suhteessa enkä petä enää koskaan. Se oli karvasta kalkkia.
 
diudiu
En tässä suhteessa (10 vuoden suhde). Mutta nuorena petin ex-poikaystävääni useita kuukausia.. Kumpikaan ei vaan osannut/raaskinut lopettaa suhdetta, vaikka tiesi ettei siitä pidemmän päälle mitään tule. Joten en sitten edes hirveää morkkista tuosta tuntenut, kun käsittääkseni exälläkin oli jotain juttuja ollut.. Tosin sitten harmitti, kun olin lopettanut sen toisen miehen kanssa suhteen, koska päätinkin että yritän panostaa kunnolla tähän varsinaiseen suhteeseen ja heti seuraavana päivänä tulinkin jätetyksi eli ei ollutkaan enää yhtään miestä.. :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaana:
joo ja en.. kaikki on niin suhteellista ja miten on sovittu. mulla kun on myös tyttöystävä mieheni lisäks ja miehen "lupa" siihen. enkä mä katso että mies ois pettäny mua vaikka tätä tyttöystävääni vähän "sipas" tossa viikonloppuna, itepä raahasin kaikki samaan sänkyyn. *avaa sateenvarjon*
onpas mukavan vapaamielistä..
 
petturi minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja petturi:
Kyllä, kahdessa aiemmassa parisuhteessa petin, tosin kumpikaan miehistä ei asiasta tiedä mitään. Nykyistä en ole pettänyt enkä usko, että koskaan enää pettämään pystyisinkään.
Näin mäkin kuvittelin, kunnes nalli napsahti ja himot yllätti. Löysin itseni aivan väärän miehen vierestä.
 
Olen pettänyt nuoruuden poikaystävää.. :ashamed: kauheaa ja asia vainoaa minua lopun elämän. Mutta silloin en olisi todennäköisesti aviomieheni kanssa..!
En IKINÄ voisi enää tehdä niin, suhteessa on pahasti jotain vialla jos on tarvetta moiseen.
 

Yhteistyössä