Suunnitellusta sektiosta...

Täällä oli aiemmin juttua, mutta enää en onnistunut löytämään vaikka selasin kaikki sivut...

Itsellä olisi edessä suunniteltu sektio. Haluaisin tietää milloin te, joille on suunniteltu sektio tehty, olette päässeet äitipolille ja saaneet ajan sektioon? Itse sektiohan on n. viikkoa ennen LA, mutta olisi kiva tietää miten aikaisin sen ajan saa...

Kertokaa kokemuksistanne.
 
Mä pääsin äitipolille rv 36 ja samalla yrittivät kääntää vauvaa perätilasta oikeinpäin. KUn ei onnistunut, määrättiin sektio rv 39+3. Olis varmaan leikattu aiemminkin mutta oli pienikokoinen vauva (3300g), joten pitkittivät...
 
Minulla myös äitipolikäynti viikolla 36, olivat jo aiemmin samalla viikolla yrittäneet ulkokäännöstä ja se ei onnistunut niin sain sitten heti seuraavalle päivälle leikkaus ajan kun oli kohdun suu auki kahdelle sormelle eikä vauva saanut ruveta syntymään kun oli toinen jalka edellä tulossa. Eli leikattiin 36+6 viikolla.
 
Mulla mene kyllä sitten ihmeen myöhään sen ajan saaminen, kun ens tiistai 13.2. on seuraava tarkistuskäynti, eikä nyt varmaan samana päivänä ole tarkoitus leikata. Laskettu aika on jo 17. päivä lauantaina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
Minulla myös äitipolikäynti viikolla 36, olivat jo aiemmin samalla viikolla yrittäneet ulkokäännöstä ja se ei onnistunut niin sain sitten heti seuraavalle päivälle leikkaus ajan kun oli kohdun suu auki kahdelle sormelle eikä vauva saanut ruveta syntymään kun oli toinen jalka edellä tulossa. Eli leikattiin 36+6 viikolla.
Sulla kävi tuuri,täällä laitttasivat vaan osastolle makaamaan laskettuun asti :(
 

Yhteistyössä