S Serafiini Uusi jäsen 21.01.2011 24 0 1 12.09.2011 #1 Syödäänkö koko kapseli vai vain sisällä oleva jauhe?
I Inhimillinen tekijä Aktiivinen jäsen 26.12.2010 1 562 -4 36 Pohjois-Pohjanmaa 12.09.2011 #2 Kokonaan.
S Serafiini Uusi jäsen 21.01.2011 24 0 1 12.09.2011 #4 [QUOTE="vieras";24616313]Kokonaan .[/QUOTE] Saanko kysyä että mikä tässä nauratti