Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Se vielä, että saat naamalle sellasen vihreen leikkausliinan eli et ees nää mitä sun suuhun laitetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Älä nyt kammottele. Miulta leikattiin joskus puhkeamaton rautahammas ikenen sisältä pois, eikä se mikään hirvee kokemus ollu. En nyt miellyttäväksikään sanois, mutta toimenpide ei sattunu, ja ien parani aika nopeesti.
Ja vaikka se on "iso kysta", niin suussa kaikki on sen verran pientä, ettei tarvi olla kovin iso juttu että se on jo hammaslääkärin silmissä "iso".
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No niin, no niin.. mulle se on ihan liian iso, jos se uhkaa tappaa multa jo toisenkin hampaan.. saatanan murhaaja |O
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No mut kohta pääset eroon siitä =)
Jos sen sais kokonaisena pois niin voisithan pyytää sen purkkiin, ja laittaa kotona kirjahyllyyn vieraitten kauhisteltavaks.
- Mitä täs purkis on?
- Ienkysta
- Siis... Mikä?
- Ikenen sisältä leikattu kysta.
- No hyi helv... Kuka hullu tälläsiä säästelee?!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut...:Täällä toinen hammaslääkärikammoinen ja leikattu loppuvuodesta kysta ikenestä...
Itse panikoin niin etten meinannut mennä sinne millään, mutta oli jopa helpompi kokemus kuin juurihoito!
Ei kuulunut mitään kammottavia ääniä kuten paikkauksissa tai muussa ja suutakaan ei tarvinnut pitää ammollaan kun oli ikenessä leikattava kohta.
Ainoat ikävät oli särky, johon sain onneksi vahvemmat kipulääkkeet kuin panadol (auttoi) ja poski turposi komeaksi =D
Mutta juu hengissä selvisin ja nyt kaikki hyvin
Tikit poistettiin viikon kuluttua. Niin ja minulla ei ainakaan mitään liinaa ollut naamalla???
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tsemppiä! :hug:
Laita korvatulpat, niin et kuule liikaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut.:Juu kyllä jälkeenpäin sitä ajattelee että hyvä kun tuli hoidettua, mutta huh se sinne meneminen
Minä kyllä kamala pelkuri hampurin suhteen, mutta ihan rehellisesti se ei ollut todellakaan mikään niin kamala kokemus ja minulta leikattiin ihan tuosta edestä...
olisiko aika ollut tunti puoltoista ja siinä puudutukset ym samassa.
Sain ekan lääkkeen jo heti leikkauksen jälkeen hammaslääkärissä ja kaksi vahvaa vielä kotona illan aikana ja ne oli todella tehokkaita, sekä panadolia otin muutamana päivänä säännöllisesti ja se siinä.
Iteltä kaikki 4 viisuria leikattu ja niistä on naama ollut kaikissa sateenkaarenväreissä+ se kamala turvotus, mutta en tullut tästä niin kipeäksi. Lapset vain repeilivät että olin kuin simpsons turbohuuleni ja naamani kera![]()