Suuhun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian suuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian suuri

Vieras
Onko keellään vastaavaa ongelmaa!!! Poikakaverillani on liian paksu penis suuhuni. Se on ihan normaalin kokoinen,ehkä noin 5cm paksu mutta ei meinaa tulla suuseksistä mitään kun hampaani raapivat terskaa ja se ei kyllä hänestä mukavalta tunnu. Ehkä minulla liian pieni suu tai tekniikassa vikaa. Terska vaan on niin iso, muuten olisikin ihan sopiva. Haluaisin tuottaa hänelle mielihyvää suuseksillä mutta ei siitä mitään tule. Olisi mukava ottaa suihin orgasmiin asti mutta se on aina pakko keskeyttää kun huomauttelee minulle aina raapimisesta! Auttakaa ja kertokaa jos olisi jokin tekniikka miten onnistuisi!!!??

Jos ei mahdu niin ei mahdu. Meillä sama ongelma, vaimon suu ei aukea tarpeeksi isolle. Vaikka minullakin terska ei ole tuota suurempi. Hampaat raapii ja eihän se tunnu hyvältä. Pitää vaan hyväksyä tosi asiat ja unohtaa suu seksi. Minä ainakin pärjään ilman sitä.....

Älä ole hölmö.
Varaa aika hammaslääkäriin ja revitytä hampaasi pois.
Mielihyvä sen jälkeen on taattu.
Moni perhe on hankkinut omakotitalorahat sillä, että vaimo myy hampaatontaan.

Jos ei mahdu suuhun niin sitten ei mahdu. Voithan leikkiä kielellä ja nuolla muuten. Imuta vain peniksen päästä. Nuole palleja ja suun /kielen ohella hyväile käsillä.

Meijän eukolla on niin iso suu, että se ottaa pallitkin suuhunsa. Olen koittanu opettaa sitä vielä viheltään, kun siilä on suu täynnä, mutta ei se vielä osaa.

Käytä kieltä. Terskan tyvi on erittäin herkkää aluetta, joten nuoleskele sieltä. Lisäksi voit yrittää vetää huulet hampaiden suojaksi. Teen sitä itse pillunnuoluhommissa, koska kielen alapuolella oleva jänne hiertyy herkästi alahampaita vasten kovemmissa koitoksissa.

Hyviä vastauksia, jos kerran ei mahdu niin ei mahdu.
Yks helkutin hyvä puoli tässä jutussa on, sulla on mitä todennäköisemmin sopiva / tiukka pillu. Katos kun suurisuisilla naisilla on melkein poikkeuksitta iso pillu, näin se vaan menee, ole onnellinen, niin on kaverisikin :)

Jallulehdessä oli aikoinaan Jalluvaari, joka vastasi lukijoiden esittämiin kysymyksiin. Kerran joku kysyi Jalluvaarilta. ""Onko naisen suun ja alapään koolla mitään yhtäläisyyttä, eli jos on iso suu, niin on iso pillukin?

Jalluvaari vastasi. ""En tiedä onko asiaa tutkittu, mutta meidän naapurissamme asuu eräs todella suurisuinen nainen ja hän ei voi ajaa polkupyörällä"".

Ilmeisestikin tämä vastaus tarkoitti sitä, että satula humpsahtaa tämän suurisuisen""nieluun"" kokonaan.

Voi teitä miehet!! Omistan ison suun,mutta vaikka suulla onnistun hoitamaan rakkaani ei pillussani ole liikaa aukkoa..päinvastoin rakkaani sanoo pilluni olevan niiin kiree,että heti lasahtaa;)

Jalluvaari on ihan hakoteillä,eli puhuu luuloja.

Eri mittaisilla viinipullon korkeilla voi yrittää kasvattaa suun aukemista.Voitte myös arvioida itse helposti viivoitinta apunakäyttäen paljonko suu aukeaa mm. Suu äärimmilleen auki ja viivoittimella mitataan ylä ja alahampaiden väli, normaali arvoja 35 mm ja yli. Jos suunne aukeaa esim vain 20 mm niin teillä on vaikeuksia puhdistaa hampaat, syödä, jne. Teillä on jotain vikaa suun aukeamisessa, leukanivelissä. Kääntykää hammaslääkärin/leukakirurgin puoleen.

Itselläni on melko paksu, ja useimmat naiset
ovat sen kyllä saaneet suuhunsa. Eivät kaikki.
Turhaa sitä on väkisin yrittää, ei kai se ole
kivaa kummallekaan. Viimeisestä suihinotosta
onkin jo vuosia aikaa...

Yhteistyössä