onx ne kovia koskaan ollukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Helle on tehnyt tehtävänsä, päänne on pehmenneet :kieh:
Sano et painu he******n!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miten mä sanon kauniisti yhelle kakskymppiselle et nou thänx, mä tahon vähän vanhemman...
Näytä sille kärpäslätkän omaiset riipputissis niin se juokse oksentaen karkuunAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miten mä sanon kauniisti yhelle kakskymppiselle et nou thänx, mä tahon vähän vanhemman...
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Näytä sille kärpäslätkän omaiset riipputissis niin se juokse oksentaen karkuunAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miten mä sanon kauniisti yhelle kakskymppiselle et nou thänx, mä tahon vähän vanhemman...
Vois toimia... Myös raskausarvet tai tämä ketju vois tehdä tehtävänsäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Näytä sille kärpäslätkän omaiset riipputissis niin se juokse oksentaen karkuunAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Miten mä sanon kauniisti yhelle kakskymppiselle et nou thänx, mä tahon vähän vanhemman...