vieras
Tanko puuttuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::kieh: voi kun ois "lippu jota pidellä korkeella"Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Huomiseen Pidetään lippu korkeella
Tanko puuttuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::kieh: voi kun ois "lippu jota pidellä korkeella"Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Huomiseen Pidetään lippu korkeella
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ihana ilima jälleen tulossa, harmi ettei palaneella iholla voi ottaa arskaa :ashamed:
Höh :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ihana ilima jälleen tulossa, harmi ettei palaneella iholla voi ottaa arskaa :ashamed:
Ei tuo nyt vielä mitään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:B) B) huomasitko myös otsan?
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei tuo nyt vielä mitään :saint:
hmmmmmm mulla oli eilen sama ongelmaAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Meillä täällä rasvausoperaatio meneillään ja kyllä tarvitsisin hiukan vanhemaan miehen rasvaamaan selän
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:hmmmmmm mulla oli eilen sama ongelmaAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Meillä täällä rasvausoperaatio meneillään ja kyllä tarvitsisin hiukan vanhemaan miehen rasvaamaan selän
justjuuta viedäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:hmmmmmm mulla oli eilen sama ongelmaAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Meillä täällä rasvausoperaatio meneillään ja kyllä tarvitsisin hiukan vanhemaan miehen rasvaamaan selän
Ei kiitosAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: tervetuloa rasvailemaan