Kiitos! :heart: ja tiedän!Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Onnea ystäväiseni!! Hyvä suoritus! Tiedät varmaan mistä puhun
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Aika surkeesti edelleen, valvotaan ja valvotaan Poju on silti ihana hymypoika Maailman suloisin :heart:
TOTTAKAI!Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Mä en ole ennen sutissut, mutta huolitteko mut joukkoon? :heart:
Puss o kramAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:TOTTAKAI!Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Mä en ole ennen sutissut, mutta huolitteko mut joukkoon? :heart:
Kaik ovat tervetulleita! :wave:
No sitten mulla kävi tuuriAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No, tota ei kenen tahansa :saint: vaan harvat ja valitut...
Yrttisuolaa, kiitos tännekin...Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Saako siihen munaan suolaa? :snotty: Mä olen tottunut syömään munani suolan kera.
Unelmissas ja märissä unissaAlkuperäinen kirjoittaja munakas:No sitten mulla kävi tuuriAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No, tota ei kenen tahansa :saint: vaan harvat ja valitut...
Ripottelet suolaa munan päälle ja maistatAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ei sun tartte syödä, riittää et maistatAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä en syö munaa. Kiitos vaan.
Mä voin antaa mun munan sulleAlkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Mä suolaan vain ja ainoastaan omat munani. En toisten. :snotty: