Susilauma katosi

Perustetaan kennel näille, koulutetaan, myydään ja valloitetaan Suomi, mulle sixty, sulle fifty 🤑 😁

Noilla videoilla oli ihmiseen ja koiriin tottuneita susia, niin eivät sikäli kerro totuutta miten kaikki tapahtuu tositilanteessa.

Edit: niitä näköjään onkin jo, mutta ei kai kovin paljoa?
Ensin täytyy saada kotimainen maatalous lihan osalta taas kukoistamaan. Nythän näitä menee konkkaan koko ajan, siitä on tehty kannattamatonta lihankasvattajalle, kauppiaat ja muut kyllä saavat näistä aina isot rahat (näin ei saisi olla!).
ja lihamenekki on myös pienentynyt kun ihmisten tavoitteena on nykyään päästä jostain kumman syystä vegetatiiviseen tilaan.🤷‍♀️

Joo, kuten kirjoitin niin susien kanssa kasvatettuja. Mutta laumakäyttäytyminen on tietenkin laumakäyttöytymistä, oli se missä hyvänsä. Jänniä videoita yt:ssa laumiksista.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
No itse ymmärrän kyllä halun hävittää vaaralliset ihmisten nurkissa pyörivät eläimet pois. 11 suden laumalle ei kyl pari laumanvartijakoiraa mahda mitään.
Itse olen niitä koiria myös kasvattanut.

Minusta jokainen joka asuu turvallisesti kerrostalossa tai kaupunkilähiössäon jäävi kommentoimaan sitä, pitäisikö sudet hövittää jonkun toisen takapihalta.

Eli jos et asu susialueella, niin älä kommentoi, koska et tiedä siitä elämästä mitään.
 
vierailija
No itse ymmärrän kyllä halun hävittää vaaralliset ihmisten nurkissa pyörivät eläimet pois. 11 suden laumalle ei kyl pari laumanvartijakoiraa mahda mitään.
Itse olen niitä koiria myös kasvattanut.

Minusta jokainen joka asuu turvallisesti kerrostalossa tai kaupunkilähiössäon jäävi kommentoimaan sitä, pitäisikö sudet hövittää jonkun toisen takapihalta.

Eli jos et asu susialueella, niin älä kommentoi, koska et tiedä siitä elämästä mitään.
Omal tontil on käynyt susipari 100 m päässä talosta. Jäljet jäi lumeen todisteeksi.Asiantuntijan kuvistani vahvistamia, kulkivat myös samoja jälkiä jäällä eli näytti yhdeltä sudelta osan matkaa
Niinä aikoina koira ei uskaltanut yksin iltapissille vaan piti mennä sen kanssa pihavalaisimen alle.

Ei pelottanut mutta herätti kunnioitusta. Toivoin näkeväni joskus ja kuulevani. Naapuri 500 m päässä täällä haja-asutusalueella lähetti tallenteen kun heille kuului ulvontaa viime talvena. Täällä ne eivät ole tehneet mitään vahinkoa vaan saalistaneet sorkkajalkoja

Lisää susia kiitos niitä harventamaan. Muistakaa että häirikkösudet on useimmiten metsästäjien TAHALLAAN vammauttamia. Ne ei pysty enää saalistaan luonnossa. Löytyy usein hauleja niistä lopetetuista ikävä kyllä
 

Yhteistyössä