Susi vei aamulla anopin naapurista koiran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä olen suhtautunu tähän asti noihin susiin jotenkinsamalla tavalla kunmuihinkin "katastrofeihin" ; ei koske muo,mahdollisuus että osuu omalle kohdalle on olematon.
Aamulla anopin naapuri soitti miehelle, että heidän beagle vietiin aamukuselta, melkein keskellä kirkonkylää eikä mitenkään kamalan aikasin :o Pitää kohta varmaan ruveta pitämään koira ja hevonen yötä ainakin sisällä ja se taas tietää talliremonttia, hevosen pihatossa ei edes ole ovia...
Tuskin yksi susi heppaa vie, mutta täällä liikkuu ainakin viiden ja seitsemän suden laumat ja peurojane oli viimeviikoloppuna repiny ihan lähellä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Missä?Aamulehdessä on kanssa ollut juttua kahdesta vai kolmesta koirasta jotka susi tappanut Kurun lähistöllä.Yksi pihasta ja kaksi metsästysretkellä.

Turun liepeillä.
On ne jotain lampaita laitumelta vieny täällä ennenkin, mutta tuntuvat käyvän kokoajan rohkeiammiksi ja tulevat pihoille ja kirkonkylään :o Mä kun olen tuudittautunu siihen, että susi on arka, mutta ei ne enää näytä olevan!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Missä?Aamulehdessä on kanssa ollut juttua kahdesta vai kolmesta koirasta jotka susi tappanut Kurun lähistöllä.Yksi pihasta ja kaksi metsästysretkellä.

Turun liepeillä.
On ne jotain lampaita laitumelta vieny täällä ennenkin, mutta tuntuvat käyvän kokoajan rohkeiammiksi ja tulevat pihoille ja kirkonkylään :o Mä kun olen tuudittautunu siihen, että susi on arka, mutta ei ne enää näytä olevan!

eipä niin!!kohta saa pelätä ihan tosissaan lasten puolesta!!

Apua...voitko tarkentaa hieman että missä päin???
Asutaan nousiaisissa ja täällä ei (ainakaan vielä)
ole ollut susi havaintoja.
Ei siis ainakaan ihan tässä keskustan liepeillä.

Sen tiedän,että Mynämäellä (karjalan)
suunnalla on sudet käyneet pihoilla asti.
Sielläkin ilmeisesti liikkuu susi lauma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

up

Mynämäen naapuri pitäjässä.
Pitsi että sekä eläinlääkäri että metsämiehet epäileekin nyt että se oli ILVES :o ! Vilä sukkelampi vaihtoehto kirkonkyläsä pihalla hiippailemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
|O

Mä pelkään susia. Ja karhuja. :ashamed:

Mä en, ne on hienoja ja kunnioitusta herättäviä eläimiä. Mutta pihalle kun kerran erehtyvät tulemaan niin se on sitten tappotuomio niille. Mulla on lapsia ja koira, enkä todellakaan halua niitä suden tai karhun ateriaksi antaa

|O

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Pitsi että sekä eläinlääkäri että metsämiehet epäileekin nyt että se oli ILVES :o ! Vilä sukkelampi vaihtoehto kirkonkyläsä pihalla hiippailemaan!
Ja kohta innokaat kyläläiset ampuvat siellä jonkun alaskan malamuutin. Ihan vaan varmuuden vuoksi :/ Ei olisi ensimmäinen kerta, kun malamuutti saa napin otsaansa susikauhun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Mä en, ne on hienoja ja kunnioitusta herättäviä eläimiä. Mutta pihalle kun kerran erehtyvät tulemaan niin se on sitten tappotuomio niille. Mulla on lapsia ja koira, enkä todellakaan halua niitä suden tai karhun ateriaksi antaa

|O
Mun yksi haaveeni on hankia pieni mummonmökki jostain oikealta susirajalta. Sitten, kun mun ei tarvitse enää kantaa päivittäin 10 kiloa sapuskaa nuorisolle. Mä haluaisin kohdata jossain syrjäseudulla susilauman silmstä silmään. Aseettomana ja paljain käsin. Olisihan se paljon kunniakkaampi ja ekologisempi kuolema kuin kitua vuosikausia pissasissa vaipoissa ja aliravittuna jossain kunnallisessa vanhustenlahottamossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kuka sun koiras anoppi oli, ja minkä rotunen?

Otsikko riippuu ihan siitä missä sen painotus on.

Susi vei aamulla koiran, anopin naapurista

Susi vei aamulla koiran anopin, naapurista

Vakava aihe toki, mutta kyllä mullakin pisti huvittamaan, että koiran anoppi viety.

Mutta kyllä mun puolesta kaikki sudet ja karhut sais hävittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

|O
Mun yksi haaveeni on hankia pieni mummonmökki jostain oikealta susirajalta. Sitten, kun mun ei tarvitse enää kantaa päivittäin 10 kiloa sapuskaa nuorisolle. Mä haluaisin kohdata jossain syrjäseudulla susilauman silmstä silmään. Aseettomana ja paljain käsin. Olisihan se paljon kunniakkaampi ja ekologisempi kuolema kuin kitua vuosikausia pissasissa vaipoissa ja aliravittuna jossain kunnallisessa vanhustenlahottamossa.

En mäkään kyllä vaippohin ja vanhustenlahottamoon halua, mutta että susien eteen...apua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kuka sun koiras anoppi oli, ja minkä rotunen?

Otsikko riippuu ihan siitä missä sen painotus on.

Susi vei aamulla koiran, anopin naapurista

Susi vei aamulla koiran anopin, naapurista

Vakava aihe toki, mutta kyllä mullakin pisti huvittamaan, että koiran anoppi viety.
Peesi! :D *Nauraa röhöttää itsekseen tuota otsikkoa* :D

Mutta siis joo, kylläpä nuo petoeläimet eivät ole mitään mukavia otuksia, kun tulevat liian lähelle asutusta! Saatika, että tappavat kotieläimiä!
Joku laki niillekkin ois saatava...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Mutta kyllä mun puolesta kaikki sudet ja karhut sais hävittää.
Minusta taas maapallon tulevaisuus olisi paljon paremmin turvattu, jos kaikki ihmiset hävitettäisiin.

Ihan totta kyllä. Ihmisethän ne pahimpia on. Mutta kyllä mä silti haluisin, että nuo lapset ja lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset ja lapsenlapsenpotenssiinääretönlapset sais jatkaa elämäänsä. Siis ennemmin he, ku nuo pedot.

Ja toki puhun pelkällä tunnetasolla, kai noita petojakin johonki tarvitaan =)
Mutta mä kyllä hävittäsin ne silti....

Yhteistyössä