Susi ostos (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
Ostin sitterin tulevalle vauvallemme, kuvauksessa kerrottiin että tuote on uusi. Ostettu heidän lapselle mutta ei käytetty, koska ei kuulema viihtynyt siinä. Ajattelin tehneeni hyvät kaupat ja maksoin sitteristä 20?, uutena kyseisen saa 40-50?. Kävin hakemassa sitterin ja myyjä näytti miten se toimii, mistään muusta ei ollut mainintaa ja päällisin puolin näytti olevan ok.

Kotona huomasin, että haisi kissanpissalle ja selvä läikkä oli jäänyt siitä sitteriin, eli ilmeisesti pissa oli ollut siinä kauan :headwall: Toinen kantohihna oli repeytynyt myös |O Otin yhteyttä myyjään ,mutta ei vastausta.. Paha maku jäi kaupoista , muuten on yleensä nämä nettikaupat sujuneet loistavasti.

No jopas :(

Yrität toki ottaa myyjään yhteyttä uudestaan ja koitat perua kaupat. Negatiivisen lyttäät joka tapauksessa. Kyllä kissanpissan hajun huomaa ja rikkinäisen kantokahvankin jos on yhtään tuotetta läpi käynyt ennen sen myyntiin laittoa.

En ollut lukenut kyseisen myyjän palutteita ennen ostoa ja nyt huomasin että negaa oli saanut ja pari neutraalia. Kauppoja en varmaan pura, koska pesin heti kankaan ja yritän saada kissanpissan hajun pois. Mutta ei voi muuta sanoa, kun että pitäis viel haistellakkin ne ostettavat tavarat :kieh: Negan laitan, vaikka joku oli kirjoittanut neutraalin laittaessa että kuuluisi nega mutta myyjä oli puhelimessa uhannut negalla myös jos kyseinen ostaja laittaa sen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja V:
En ollut lukenut kyseisen myyjän palutteita ennen ostoa ja nyt huomasin että negaa oli saanut ja pari neutraalia. Kauppoja en varmaan pura, koska pesin heti kankaan ja yritän saada kissanpissan hajun pois. Mutta ei voi muuta sanoa, kun että pitäis viel haistellakkin ne ostettavat tavarat :kieh: Negan laitan, vaikka joku oli kirjoittanut neutraalin laittaessa että kuuluisi nega mutta myyjä oli puhelimessa uhannut negalla myös jos kyseinen ostaja laittaa sen :headwall:

Kostonegan saa pois, ylläpito poistaa sen pyynnöstä eli siitä ei tarvitse huolehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja V:

Kostonegan saa pois, ylläpito poistaa sen pyynnöstä eli siitä ei tarvitse huolehtia.

höpöhöpö. huuto.netin ylläpito ei poista negatiivista palautetta MISSÄÄN MUUSSA tapauksessa, kuin silloin, jos tuote on jätetty lunastamatta, mutta huutajana jätetty silti myyjälle negatiivinen palaute eli ns kostopalaute.

älä puhu läpiä päähäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
höpöhöpö. huuto.netin ylläpito ei poista negatiivista palautetta MISSÄÄN MUUSSA tapauksessa, kuin silloin, jos tuote on jätetty lunastamatta, mutta huutajana jätetty silti myyjälle negatiivinen palaute eli ns kostopalaute.

älä puhu läpiä päähäsi.

Huh. Siinäpä vasta aamun kukkanen oikein. :/

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

älä puhu läpiä päähäsi.

ärsyttää väärän tiedon totena huutelijat!

No laita myyjälle vielä tekstiviesti ja sähköposti. Kirjoita niihin ystävällisesti, että ellei ota sinuun viikkoon yhteyttä hyvityksen merkeissä, laitat negatiivisen palautteen.
Pelko siitä, että saat negatiivísen paluupostissa myös itsellesi on olemassa, mutta aina ei mene nallekarkit tasan.

minun mielestä molemmissa vikaa :/
ostajassa siinä mielessä että vaikka kuin myyjä uudeksi sanoo niin jos paikan päältä tuotteen haet niin oma on häpeäsi jos et silti sitä siinä kunnolla tarkista.
myyjä voisi taas aikuisena ihmisenä vastata siihen puhelimeen ja antaa perua kaupat.

Tuota noin... mä en ainakaan tässä tilanteessa välittäis omasta negasta koska en ole tehnyt mitään väärää. Tällä about parin päivän huuto.net -kokemuksella ( ;) ) laittaisin negan, johon kirjoittaisin sen, että sitterissä kissanpissaa sekä rikkinäinen kantokahva ja sen, että myyjä ei vastannut yhteydenottoon :whistle:

Nää on näitä myyjiä, joilla on ihan oma tapansa toimia... :headwall:

No laita myyjälle vielä tekstiviesti ja sähköposti. Kirjoita niihin ystävällisesti, että ellei ota sinuun viikkoon yhteyttä hyvityksen merkeissä, laitat negatiivisen palautteen.
Pelko siitä, että saat negatiivísen paluupostissa myös itsellesi on olemassa, mutta aina ei mene nallekarkit tasan.

tarviiko nuista negatiivisista palautteista aina olla niin hädissään!?
kommentoi sitten sitä palautetta et miksi sen on saanut varsinkin jos se on aiheeton.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Laita etikkaa huuhteluveteen niin pissinhaju poistuu.

Pakko kysyä miten et huomannut kantohihnan olevan rikki, kun kannoit sitterin kotiin/autoon :ashamed:

Jos se oli pakattuna?

Ja käyttötapakin esiteltiin pakattuna?

Mun täytyy tunnustaa etten antaisi negaa tuosta kahvasta, koska ostajalla on ollut mahdollisuus tarkistaa tuote haettaessa. Maksaessaan on hyväksynyt sen. Pissasta laittaisin kyllä maininnan, koska sitä saattaa olla muissakin myytävissä tavaroissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

älä puhu läpiä päähäsi.

ärsyttää väärän tiedon totena huutelijat!

Todellakin ärsyttää :whistle:

Itse olen saanut poistettua kostonegoja.
Joten jos lopettaisit sen vouhkaamisen kun ei sinullakaan näytä olevan faktaa hyppysissäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

Niimpä ja tapaus oli samanlainen, kuin tuolla on jo mainittu. Olet saanut negatiivisen kun henkilö on huutanut tuotetta, eikä ole lunastanut ja lyönyt sinulle silti negapalautteen ;). Eikö totta? :)

Muissa tapauksissa ylläpito ei negapalautteita poistele!

Alkuperäinen kirjoittaja *:

kommentoi sitten sitä palautetta et miksi sen on saanut varsinkin jos se on aiheeton.

Sinä et ole tainnut saada yhtään negatiivista tai neutraalia palautetta kommentistasi päätellen?

On todella typerää, kun itse olet hoitanut oman osuutesi kaupoista kunnolla ja sitten joku lyö aiheetta väärän palautteen :(.

Se Huuto.netin huono puoli onkin, että kun myyjiä ja ostajia on niin paljon, väkistenkin välillä törmää niihin, jotka eivät vaivaudu lukemaanA) huuto.netin sääntöjä b) kohdekuvauksessa olevia tietoja.

Kuvitellaan omiaan ja tekeydytään tyhmiksi, lyödään surutta neutraalia ja negatiivista ja valehdellaan röyhkeästi.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

Niimpä ja tapaus oli samanlainen, kuin tuolla on jo mainittu. Olet saanut negatiivisen kun henkilö on huutanut tuotetta, eikä ole lunastanut ja lyönyt sinulle silti negapalautteen ;). Eikö totta? :)

Muissa tapauksissa ylläpito ei negapalautteita poistele!

Ei ole näin.

Mutta kerrottakoon se, että toinen osapuoli kirjoitti palautteeseensa "Tässä tämä kostonega. Ole hyvä"

Eli se oli selkeä kostonega. Ja kyllä ylläpito poistelee siis muitakin kuin pelkistä lunastamattomista huudoista tuleet kostonegat.
Sorry ;)

Ja ylläpito todellakin mainitsi, että kaikki selkeät kostonegat he poistelevat.

tietysti annat negan, eihän pintapuolisessa tarkastelussa mitään huomaa. Ja sitten vaan hyväksyt sen kostonegan ja laitat siihen selitysosion syyn. Mäsain kosotnegan kanssa mut ei paljon hetkauta kun on muuten niin paljon positiivisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

Sinä et ole tainnut saada yhtään negatiivista tai neutraalia palautetta kommentistasi päätellen?

On todella typerää, kun itse olet hoitanut oman osuutesi kaupoista kunnolla ja sitten joku lyö aiheetta väärän palautteen :(.

Se Huuto.netin huono puoli onkin, että kun myyjiä ja ostajia on niin paljon, väkistenkin välillä törmää niihin, jotka eivät vaivaudu lukemaanA) huuto.netin sääntöjä b) kohdekuvauksessa olevia tietoja.

Kuvitellaan omiaan ja tekeydytään tyhmiksi, lyödään surutta neutraalia ja negatiivista ja valehdellaan röyhkeästi.

on minulla pari neutraalia palautetta :)

en minäkään siitä tykkää että palautetta annetaan väärin perustein tai sitten ihan valehdellaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Laita etikkaa huuhteluveteen niin pissinhaju poistuu.

Pakko kysyä miten et huomannut kantohihnan olevan rikki, kun kannoit sitterin kotiin/autoon :ashamed:

Kiitos vinkistä =) Ei hihna ole kokonaan poikki, osittain rispaantunut eli puoliksi irti.. Kyllä sitteri ihan käyttökelpoinen on. Harmittaa vaan kun myydään uudenveroisena ja ei sitä sitten olekkaan. Laitan negan mikäli myyjä ei vastaa viesteihini. Olisi kohteliasta edes olla pahoillaan. No mutta itse olen tuotteen paikan päältä hakenut ja tarkistanut, mutta ei todellakaan tullut mieleen alkaa nuuskimaan sitä :D No näitä on välillä ja eka kun osui mun kohdalle :(

Yhteistyössä