M
miksi
Vieras
Kumpi on mielestäsi pahempi, se että on sängyssä toisen kanssa vai että pettää henkisesti eli rakastuu toiseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Kumpikin on kuolonlaukaus parisuhteelle, minun mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko rakastumisesta syytellä toista? Voiko tunteita pakottaa? Seksisuhdeasia on yksioikoinen, ketään ei sinne toisen sänkyyn pakoteta, ellei raiskauksesta ole kyse eli vapaasta tahdosta sinne mennään, mutta entä tuo tunnepuoli?
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Kumpikin on kuolonlaukaus parisuhteelle, minun mielestäni.
Ei välttämättä, mun mielestä. Elämää tää vain on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko rakastumisesta syytellä toista?
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko rakastumisesta syytellä toista?
Mun mielestä ei voi. Mutta tuossa tilanteessa mitataan lupausten pito kyky. EI kannattais mennä kuin tuulispää omien tunteiden perässä, jos vaakakupissa on esim. perhe. KAnnattaisi vähän hidastaa tahtia ja ottaa harkitsemisaikaa, kunnolla, VAIkka vuosi,. Yleensä ne tunteet siinä kohtaa arkipäiväistyvät myös uutta kumppania kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Olen sillä linjoilla että vain fyysisesti voi pettää! Ihastuminen / rakastuminen tunne tasolla ei "petä" ketään! Ainoastaan se voi satuttaa itseään....Onnellinen perhe ollaan kaikin puolin. Mutta 6kk sitten vaihdoin työpaikkaa ja ihastuin työkaveriini! S!