Surullista, ei sitten mieheni pojat muistaneet isäänsä mitenkään...eikö äidit voi muistuttaa asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uusionni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uusionni"

Vieras
Odottanut on päivän, mutta mitään ei kuulu. Yhteys lapsiin pelaa, mutta onnitteluja ei tule. Miksi te äidit ette voi muistuttaa näitä alaikäisiä, että isäkin on olemassa ja odottaa varmaan muistamista!

Surullista. Tuntuu olevan niin monenlaisia uusioperhekuvioita eikä kaikki helppoja lainkaan...

Kyllä meillä ydinperheessä isänpv on kova juttu (noo, ainakin syödään hyvin ja lapsi innolla tekee päiväkodissa lahjan). Varmasti muistutan poikaa isonakin, ellei itse muka muista ;-)

Meillä on ihan tavallinen perhe: isä, äiti ja kolme lasta. Ei meilläkään lapset muistaneet isäänsä mitenkään, mutta kermakakku syötiin isänpäivän kunniaksi.

Lapset siis normaalisti kyllä käyvät ja ovat isänsä kanssa tekemisissä sekä meidän muidenkin. Siis olemme jo ihan vanha uusperhe ;-). Mietin jo, että muistutanko lasta asiasta! Toinen lapsista kyllä muisti, tosin päivää etujassa.

Eikös joka koulussa ja päiväkodissa askarrella jotain isälle? Vai onko kysymys isommista lapsista? Muistan vaan kun mieheni veli antoi miehelleni isänpäivä kortin, kun olivat koulussa askarrelleet ja hänen isänsä on kuollut.

[QUOTE="jaahas";25020431]No varmasti muistavat, jos lapset ovat aina tervetulleita ja ovat samanarvoisia sinun lastesi kanssa. ja heidän toinen koti on teillä. ei mikään kyläpaikka.[/QUOTE]

Siis minulla ei lapsi. Tosin yhteinen löytyy, joka on rakas isosisaruksille ja isotsisarukset pienelle. Meille tärkeitä lapsia ovat. Mua niin harmittaa miehen puolesta. Kuitenkin olen ostanut lasten kanssa heidän äidilleen joululahjatkin omalla rahallani, kun eihän lapsilla ole jne. Huolehdittu siitä, että äitiä muistetaan. Tosin äidillä on kyllä muitakin lapsia, joiden isät pitäisi muistaa.

Mä en kyllä ymmärrä tällaista, että jonakin tiettynä päivänä pitäisi juhlia isiä tai äitejä, ja kun lapset ei muista niin siitä tulee kauhea kalabaliikki. Siis hei haloo! Se on vaan yksi päivä.
Ei mun lapsetkaan muista jotain äitienpäivää, koska itsekään en vietä sitä. Eikä isänpäivää.
Jos ei äitiä, isää, lapsiaan muista jokaisena päivänä vuodesta niin johan on kumma juttu. Ei siihen mitään päiviä tarvita. Puhumattakaan, että vielä loukkaannuttaisiin jos joku ei muista tuoda sulle lahjoja,kukkia, kortteja, laulaa ja lausua runoja. Voi elämän kevät teidän kanssa :D

[QUOTE="vierailija";25020490]Mä en kyllä ymmärrä tällaista, että jonakin tiettynä päivänä pitäisi juhlia isiä tai äitejä, ja kun lapset ei muista niin siitä tulee kauhea kalabaliikki. Siis hei haloo! Se on vaan yksi päivä.
Ei mun lapsetkaan muista jotain äitienpäivää, koska itsekään en vietä sitä. Eikä isänpäivää.
Jos ei äitiä, isää, lapsiaan muista jokaisena päivänä vuodesta niin johan on kumma juttu. Ei siihen mitään päiviä tarvita. Puhumattakaan, että vielä loukkaannuttaisiin jos joku ei muista tuoda sulle lahjoja,kukkia, kortteja, laulaa ja lausua runoja. Voi elämän kevät teidän kanssa :D[/QUOTE]

Kyse ei ole lahjamuistamisesta vaan soitosta tai esim. tekstiviestiä. Oman ukin muistaminen oli kyllä ollut, ei isänsä. Mies ei loukkaantunut vaan on surullinen.