Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

Vihreä maili, Saksikäsi Edward.

Vihreen mailin erehdyin kattomaan raskausaikana ja niille kyynelille ei meinannu loppua tulla. Onneks katoin sen yöllä yksin.. :D
Saksikäsi Edwardia en edes uskoltanu raskausaikana kattoo...
 
Lunatic
Sodan Arvet (?) on aika surullinen, tuli viime viikolla just.

Anna hyvän kiertää kans laittaa tipan linssiin.

Nyt ei tuu mieleen muita, onhan niitä paljon ja paljon surullisempia..
 
tyy
Sodan Arvet (?) on aika surullinen, tuli viime viikolla just.

Anna hyvän kiertää kans laittaa tipan linssiin.

Nyt ei tuu mieleen muita, onhan niitä paljon ja paljon surullisempia..
Katsoin joskus 9 vuotiaana salaa tämän sodan arvet, ja jäi mieleen. Varsinki se kohta missä se tyttö kävelee sielä sillalla. Lilja 4 ever oli kyllä kanssa niin surullinen ja ahdistava, silloin itketti.
 
"Mihla"
Mä olen todella lahjakas leffapillittäjä, myös piirretyt itkettää...

Mutta parhaimmistoa:
P.S. I love you
Kuudes Aisti
Braveheart
Viimeinen mohikaani
Forrest Gump
Pearl Harbor
Lupaus
Titanic
Leijonakuningas
Bambi
Love and other drugs
... ja monia muita, joiden kaikkien nimiäkään en enää muista
 
:(
Vihreä maili. Se on niin hyvä. Ja samalla niin karmea. Ja takuulla itkettää. En oo minkään muun leffan takia vollottanu niin. :(

*en jaksanu lukea aikaisempia kommentteja, niin en tiedä suositteliko joku jo tätä
 
heip!
tanssii susien kanssa
kotia kohti (2 koiraa ja 1 kissa lähtee ettii perhettään..)
klik! tää tuli hetki sit töllöstä ja raskaushormoonit pisti sellaset purot valloilleen...

ja oishan niitä ku muistais nimiä...
 
mä katson aika vähän elokuvia, tykkään lukea enemmänkin. titanic tulee nyt mieleen ensimmäisenä. ja sitten se kerrallinen dokumentti, erään maan lastenkodista, jossa lapset oli ilman vaatteita, osa teki kuolemaa sängyssä, kukaan ei mennyt hoivamaan tai katsomaan, siellä yksin kieriskelivät tuskissaan. tuo oli siis ihan tosi tarina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24552213:
mä katson aika vähän elokuvia, tykkään lukea enemmänkin. titanic tulee nyt mieleen ensimmäisenä. ja sitten se kerrallinen dokumentti, erään maan lastenkodista, jossa lapset oli ilman vaatteita, osa teki kuolemaa sängyssä, kukaan ei mennyt hoivamaan tai katsomaan, siellä yksin kieriskelivät tuskissaan. tuo oli siis ihan tosi tarina.
Oliko tuo dokumentti se, joka kertoi Kiinan lastenkodeista. Oli muistaakseni suomennettu nimellä Kuoleman huoneet ja tuli Suomen televisiosta 1995. Myöhemmin esitettiin vielä toinen dokumentti Paluu kuoleman huoneisiin, joka oli tehty joskus pari vuotta tuon alkuperäisen jälkeen. Mahtoiko olla sama dokumentti?
 
Pillitän yleensäkin kuin vesiputous melkeinpä leffalle kuin leffalle(poislukien kauhu/jännitys), joten vain yhtä en voi valita. Mutta leffa, jota en voi edes kuvitella katsovani, on Sofien valinta.

Mm. ruma ankanpoikanen on tosi surullinen, samoin leijonakuningas, hopeanuoli, hiljaiset sillat, yms yms yms. :D
 

Yhteistyössä