No ethän ole outo Laitoin jo aikaisemmin, että tää itketti mua kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen varmaan outo, mutta minusta koskettava elokuva oli "äideistä parhain"
Tai Lyhyt elokuva rakkaudesta (tai rakastamisesta, en muista tarkkaa nimeä)Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
kuin myös. ihan kauhean surullinen ja kamala, mutta kuitenkin hyvä leffaAlkuperäinen kirjoittaja MissHimmuli:sama täällä :'(Alkuperäinen kirjoittaja rumppis:Schindlerin Lista
Lyhyt elokuva rakkaudesta, juu. Hyvä sekin!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Lyhyt elokuva rakkaudesta (tai rakastamisesta, en muista tarkkaa nimeä)Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
Se tappamisosa on kauhea, hyvä mutta kauhea. Niitä muita en muista kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Lyhyt elokuva rakkaudesta, juu. Hyvä sekin!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Lyhyt elokuva rakkaudesta (tai rakastamisesta, en muista tarkkaa nimeä)Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
tämän lisäksi mua on itkettänyt Hiljaiset Sillat, Man on the moon ja leijonakuningas sekä shilderin lista, naisen tuoksu, viimeisin harry potter nämä nyt tuli mieleen.. Kaikki todellakin vähän eri syistä.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen varmaan outo, mutta minusta koskettava elokuva oli "äideistä parhain"
Ajattelin, että olen ainoa, joka on edes katsonut The Man On The Moonin (Vain kuu kuulee- nimellä tosin itse sen tunnen). Lapsena katsoin sen tosi monta kertaa FilmNetiltä ja aina itketti.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:tämän lisäksi mua on itkettänyt Hiljaiset Sillat, Man on the moon ja leijonakuningas sekä shilderin lista, naisen tuoksu, viimeisin harry potter nämä nyt tuli mieleen.. Kaikki todellakin vähän eri syistä.