Surullinen olo, ystävyys meni poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täytyy tätä vatvoa vielä, pahalta tuntuu pettyä ih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olen täysin samaa mieltä! Minulla on paljon ystäviä, joilla on ollut todella vaikeita elämäntilanteita, mutta he eivät silti ikinä vähättele minun ongelmiani millään tavalla. Mulla onkin maailman ihanimmat ystävät. :) :heart:

Mä ehdin jo muokata tota kirjoitustani kun sä olit lainannut. :) No ei se mitään.

Aivan typerää tosiaan määrittää vain omasta näkökulmasta ne aiheet, mistä sopii "riidellä", valittaa, -whatever, ja mistä ei. Ymmärtämättömyyttä ja liian määräilevää mun makuuni. Mulle ei ainakaan kukaan tule enää sanomaan, että mistä mulla olisi lupa loukkaantua, mistä ei. Kyllä mä ihan itse määrittelen omat tunteeni. ;)

Ja onnekas olet, kun olet hyvät ystävät onnistunut löytämään. :heart:

kylhä se aina sattuu jos luottamus rikotaan. mut sit jälkikäteen se on aina vaan tuntunu hyvältä hommalta ku on tajunnu että toine on ollu inhottava pikkujutuis aina kun ne huomaa vast jälkikäteen.

Miten niin tökerö? Itse vaikutat erittäin kaikkitietävältä ihmistyypiltä...Minullakin on sinunkaltaisistasi kokemusta ja voin sanoa, että hyvin harva tulee kaltaistesi ihmisten kanssa toimeen. Uskaltavatko edes läheisesi, rakkaasi sanoa sinulle asioita rehellisesti, kun olet noin hyökkäävä. Toivottavasti. Ettet jonain päivänä huomaisi, että ovat pitäneet puoliasi siksi, ettet suuttuisi....

Olisit uskottavampi puheissasi, jos et itse puhuisi niin paljon p...skaa selän takana toisista. Miten voit arvostaa itseäsi, kun puhut toisista pahaa? Kun se on sulle niin tärkeää ystävissäsi, niin miten on itsesi laita? Lykkyä pyttyyn vain ja kaikkea hyvää sulle.

Rakkautta ja rauhaa ;) Ja ottakaa hyvät ihmiset lääkkeenne ajoissa, pysykää rauhallisina ja eläkäämme onnellisina! Elämä on...laiffii vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippie:
Miten niin tökerö? Itse vaikutat erittäin kaikkitietävältä ihmistyypiltä...Minullakin on sinunkaltaisistasi kokemusta ja voin sanoa, että hyvin harva tulee kaltaistesi ihmisten kanssa toimeen. Uskaltavatko edes läheisesi, rakkaasi sanoa sinulle asioita rehellisesti, kun olet noin hyökkäävä. Toivottavasti. Ettet jonain päivänä huomaisi, että ovat pitäneet puoliasi siksi, ettet suuttuisi....

Olisit uskottavampi puheissasi, jos et itse puhuisi niin paljon p...skaa selän takana toisista. Miten voit arvostaa itseäsi, kun puhut toisista pahaa? Kun se on sulle niin tärkeää ystävissäsi, niin miten on itsesi laita? Lykkyä pyttyyn vain ja kaikkea hyvää sulle.

Rakkautta ja rauhaa ;) Ja ottakaa hyvät ihmiset lääkkeenne ajoissa, pysykää rauhallisina ja eläkäämme onnellisina! Elämä on...laiffii vaan.

ootsä vetänyt liikaa LCD:tä? Aika sekopäiset jutut sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja anti-hippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippie:

ootsä vetänyt liikaa LCD:tä? Aika sekopäiset jutut sulla.

:laugh: Rauhaa ja lääkkeitä, ei hitto mitkä neuvot! Kaikenlaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja täytyy tätä vatvoa vielä:
Tai no ei ihan sydänystävä ollut, mut läheiseksi koin kuitenkin.

Tämä ystävä tosiaan kävi vittuilemaan mulle kaikenlaista esim. että mun ei tarvitse tehdä mitään epämiellyttäviä asioita, kuten mennä töihin. Hoidan omaishoidontuella ja vammaistuella erityislastani joka helvetin päivä ja aion jäädä kotiin, koska niin olemme miehen kanssa päättäneet haluavamme. Miten kukaan kehtaa käydä nokkaansa koputtamassa lasta koskevassa asiassa.

Mä myöskin olen "lellitty ja paapottu" hänen mielestään kun saan vapaa-aikaa lastenhoidosta, koska mieheni on ihan normaali joka hoitaa lapsia. Täysin normaalia toimintaa mun mielestä.

Miksi tuntuu niin pahalta? Olen ihminen, jolla on suuret tunteet. Välitin ihan hirveästi tästä ystävästä, ja hän olikin hautonut kaikenlaisia asioita minusta, jotka sitten suuttuessaan heitti kaikki kerralla.

Kun olisi pitänyt riidellä siitä yhdestä tai kahdesta aiheesta, vaan ei, hän halusi loukata verisesti, kostaa ja ottaa esille ihan kaikki, sen jälkeen sanoa että hän ei jaksa riidellä ts. selvittää sitä sotkua.

Tiedän että oltiin liian erilaisia kunnon ystäviksi, mutta uskoin loppuun saakka, että erilaisuus ei ole este. Tyhmä olen.

miulki menny monta ystäväsuhdetta aikoinaan poikki kun eivät sitten käyttäytyneetkään ystävien lailla. toiset ihmiset vaan on niin itsekkäitä, katellisia ja inhottavia. paremmin sun on ilman sellasia riippakiviä, huomaat sen vielä kun ei enää tunnu pahalta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja georgiina:
miulki menny monta ystäväsuhdetta aikoinaan poikki kun eivät sitten käyttäytyneetkään ystävien lailla. toiset ihmiset vaan on niin itsekkäitä, katellisia ja inhottavia. paremmin sun on ilman sellasia riippakiviä, huomaat sen vielä kun ei enää tunnu pahalta. =)

Tai sitten ystävystyy vääränlaisten itselle sopimattomien ihmisten kanssa. Kouluaikoina mä en ainakaan vielä tuntenut itseäni niin hyvin, että olisin sen kummemmin osannut valita seuraani. Sitä oli niiden kanssa, keiden kanssa se vain luontevasti syntyi. Sitten kasvaessa elämänarvot selkiytyy ja huomaakin poikkeavan liikaa tms. on ystävyyden ylläpito vaikeampaa.

Tietysti on olemassa ilkeitä, inhottavia ja kateellisiakin ihmisiä (ei tarvitse lukea kuin kaksplussaa ja saa siihen todisteen, heh heh), mutta ne tunnistaa yleensä aika nopeasti, mutta ei ehkä tarpeeksi nopeasti kuitenkaan. :/

menetin tänään kaksi ystävää he vain haukkuvat minua ja nyt olen masentunut, itkettää, ja he vain PILKKAAVAT MINUA TUOSSA VIERESSÄ VITUN PASKAt. nyt muka minun pitäisi hävetä vaikka en ole tehnyt mitään vittu. VIHAAN ENTISIÄ YSTÄVIÄNI !

Yhteistyössä