Surullinen kertomus fantasiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pain vaihto, kolmas pyörä yms. sellaiset fantasiat joihin liittyy muita osapuolia kun vaan yksi pariskunta, on parempi pitää vaan fantasioina. Toteutettuna niistä seuraa vaan pahaa mieltä jollekin.

Muutenkin moni fantasia on parempi fantasiana- ei toteutus oikeastaan koskaan ole yhtä hyvä kuin ajatus.

[QUOTE="Vieras";25829391]Miehesi oma häpeä! Nolo äijä. Ei sun tarvitse hävetä, miehesi petti sinua tuossa asiassa.[/QUOTE]

Jaa. Entäs jos mies testasi, että pettääkö nainen? Mies ei nussinut vierasta mutta nainen meni ja makasi vieraan alla vikisten orgasmeistaan.

[QUOTE="Hmm";25829514]Jaa. Entäs jos mies testasi, että pettääkö nainen? Mies ei nussinut vierasta mutta nainen meni ja makasi vieraan alla vikisten orgasmeistaan.[/QUOTE]

Mitä pettämistä se on, jos mies itse on asiasta jankuttanut ja suostutellut naista mukaan? Ei ole naisen syy jos miehellä ei sitten toimikaan.

En ymmärrä parinvaihtoa muutenkaan, mutta tämä oli mielestäni miehen asettama ansa.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
[QUOTE="Vieras";25829532]Mitä pettämistä se on, jos mies itse on asiasta jankuttanut ja suostutellut naista mukaan? Ei ole naisen syy jos miehellä ei sitten toimikaan.

En ymmärrä parinvaihtoa muutenkaan, mutta tämä oli mielestäni miehen asettama ansa.[/QUOTE]

Tai sitten mies ei halunnutkaan tosipaikan tullen, nainen halusi saada vieraan munaa. Mies halusi muuttaa viimehetkellä kantansa, ehkä. Käsittääkseni nainen vielä huomasi miehen epävarmuuden ja halun perääntyä. Nainen sen sijaan meni ja otti loistavaa seksiä toisen kanssa.

Kieltämättä aika surullinen tapaus. Ei tuosta voi oikein naistakaan kuitenkaan syyttää, kun kuitenkin uskoi, että mies juuri sitä halusi. Eipä tosin miestäkään.

Miksei miestä voi syyttää? Hänenhän ideansa koko juttu oli. Hänhän oli jo pitkään suostutellut naista. Ja tuosta käy ilmi vielä sekin, ettei mies itse ole sängyssä kovin kykenevä, eikä nainen saa hänen kanssa.

[QUOTE="Vieras";25829646]Miksei miestä voi syyttää? Hänenhän ideansa koko juttu oli. Hänhän oli jo pitkään suostutellut naista. Ja tuosta käy ilmi vielä sekin, ettei mies itse ole sängyssä kovin kykenevä, eikä nainen saa hänen kanssa.[/QUOTE]

Miksi tästä tilanteesta pitäisi ketään syyttää? Eihän sillä ole mitään väliä, kenen syy se on että mies pahoitti mielensä. Käyttäisin mielummin energiani sen miettimiseen, että miten tästä tilaanteesta voisi päästä eteenpäin.

Minä olen haaveillut seksistä kahden miehen kanssa. Mielummin tuntemattomien. Sitä fantasiaa en ole kuitenkaan toteuttanut, koska pelkään, ettei se todellisuudessa tunnukaan yhtä hyvältä kuin fantasioissani.

Tosi asia kumminkin on, että naisen sisällä on ollut vieraan miehen kalu ja siitä nainen on ottanut elämänsä nautinnot samalla kun mies halusikin perääntyä. Ehkä tarkoitti ettei naisenkaan olisi tarvinnut, mutta oli ehkä lukossa eikä osannut sanoa mitä ajatteli kun tilanne tuli eteen.

[QUOTE="Vieras";25829826]Tosi asia kumminkin on, että naisen sisällä on ollut vieraan miehen kalu ja siitä nainen on ottanut elämänsä nautinnot samalla kun mies halusikin perääntyä. Ehkä tarkoitti ettei naisenkaan olisi tarvinnut, mutta oli ehkä lukossa eikä osannut sanoa mitä ajatteli kun tilanne tuli eteen.[/QUOTE]

Koko tilanteessa ei edes oltaisi oltu ellei mies olisi pitkään naista suostutellut.

Jos tää olis toisinpäin tää tilanne, eli mies ois nauttinut, te olisitte sanoneet naista typeräksi.

[QUOTE="Vieras";25829839]Koko tilanteessa ei edes oltaisi oltu ellei mies olisi pitkään naista suostutellut.

Jos tää olis toisinpäin tää tilanne, eli mies ois nauttinut, te olisitte sanoneet naista typeräksi.[/QUOTE]

Ei tässä typerää tarvitse nimittää, mutta alussa joku kirjoitti että nolo äijä, oma vika. Siitä että ei halunnut nussia vierasta samalla kun vaimo kyllä halusi. Vaimo vielä tarkkaan kirjoitti kuinka oli ihan kiimassa ja nautti täysin rinnoin saaden 2 orgasmia kun oman kanssa ei saa ollenkaan.

[QUOTE="Vieras";25828449]vauva-palstalla oli surullinen kertomus kuinka fantasian toteuttaminen ei ole aina järkevää :/

Miten ajassa takaisin? - Keskustelut - Vauva.fi

Periaatteessa itsekin joskus miettinyt, että mikäs siinä, voisihan sitä kaikkee kokeilla. Tuskin kerrasta/kokeilusta kuolee. Se vaan, että kaikkea ei voi etukäteen tietää.

Kommentteja tuosta tapauksesta?[/QUOTE]

parin vaihto! On vittu mitä voi hankata mutta eti toinen vitus! Vitutn idiootti_! Muna ja sen sen hankaus elä ees kysy! Oli pieni mutta huomasinko mitään! tai liika yrittämistä! jos ei mies osaa munaansa käyttää mee vetämään kätees!

:/ noh, vahinko on jo tapahtunut turha ketään tossa on syytellä. Näkisin että tie ulos on käsitellä asiaa varoen ja antaa ajan parantaa.
Normaalisti olen syvällisen keskutelun ja pitkällisen puinnin ystävä mutta mies tietää kyllä että itse tätä kerjäsi. Silti on oikeus olla harmistunut noin rankasta kokemuksesta, eikä sille enää mitään voi.
Nainen voi nyt ajan kanssa osoittaa "valitsevansa" miehen kaikesta huolimatta! pikkuhiljaa miehen itsetunto palautuu ja ikävä muisto alkaa hälvetä. Aikaa ja kärsivällisyyttä varmasti vaatii parantuakseen.

Yhteistyössä