suru tuli kun joutui lapsen jättämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
hoitoon, mummolaan tosin..
ihan hirveä hysteerinen itku :(
on siis ollut mummolassa usein, viihtyy siellä, itse innoissaan halusi sinne aamulla mennä.. mutta sitten kun tuli hetki että mun olis pitänyt sieltä lähteä niin alkoi itku ja huuto :(
tuli niin suru ja paska olo siitä.. mutta ei tässä nyt juuri vaihtareita ollut :(
tiedän että kun poika päikkäreiltä herää niin on oma iloinen itsensä, tiedän että pojalal on hyvä olla mummon ja serkkujensa kanssa.. mutta nyt vana itsellä sellainen olo et tekis mieli hakea lapsi pois :| se nyt vaan ei ole vaihtari..

onko täällä muita joiden lapsella tuo äiti eroahdistus on ilmaantunut ekan kerran avsta liki 3v ja kuinka kauna tää kestää? tilanne on hirveä kun pakko on lapsi hoitoon laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun oma reippaus auttaa, jos surkuttelet tilannetta se vaan pahenee. Selkeä hei ja ovesta ulos, itku loppuu usein siihen, kun ovi sulkeutuu.

mä tiedän sen... se vaan kuullostaa niin kamalalta.. :( kyl mä tiedän että lapsi pärjää mainiosti, sillä on siellä vaikak mitä puuhaa.. on navettaa, traktoreita, koiria ja kissoja, serkkulapset... mutta jotenkin se lähdönhetki riipi sydäntä ja pahamielihän siitä tuli.. ja nyt en saa pois mielestä sitä huutoa...
ja kun menee 5 päivää ennenkuin näen lapsen taas :( :(

No soitappa mummolaan, miten sujuu :) helpottaa heti, kun kuulet, että hyvin menee..
Minuuki aina itkettää jos lapsi jää itkemään tai vähänkin mutrusuuna hoitoon, mut on hällä kuitenkin aina menny ihan hyvin siellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No soitappa mummolaan, miten sujuu :) helpottaa heti, kun kuulet, että hyvin menee..
Minuuki aina itkettää jos lapsi jää itkemään tai vähänkin mutrusuuna hoitoon, mut on hällä kuitenkin aina menny ihan hyvin siellä :)

ne meni päikkäreille... mutat soitan avrmasti kun oletan heidän heränneen :) viestiäkin kyllä jo laitoin... itseasiassa siinä vaiheessa jo kun pihasta lähdin.. kysyin et rauhottuko vai tulenko takas...
ilmeisesti rauhottu kun ei sieltä ole kuulunut hätäpuhelua :)
nyt kun itse sais aikaseks mennä päikkäreille niin jaksais töissä sitten yön...

Yhteistyössä