Suru mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaduttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaduttaa

Vieras
mun ex (jonka mä aikanaa jätin) otti yhteyt joulualla.
ja vast eile chattailtiin (häne aloitteestaa)..no sovittii et jatketaa toiste!

tänään sit riemuiten hoksasin et hän oli erääs "chatis" ja laitoin häl virtuaalihymyn, nii hän vaa kysy mitä mul ja ku vastasin ympärpyöreästi mm.et asiata vois ollaki, ni hän kysy et oonks päissään johon mä et en todellakaa oo, ja lisänä kysyin et ruukaaks hän sit tiuhaanki ottaa, ni siihen eikä sen jälkee hä ei enää vastannu mitää!! (eräil toisille hä oli kommentoinu sit myöhemmin juomisesta tyyliin et "mitä välii")

mul tuli paha mieli :( pilasinko jotenkin hiukan jo lämmenneet välimme? eilinen jälleenyhteydes olemisen riemu muuttu mul suruks *sniif*

jos hän ei vaan nyt jaksanut oikein ajatuksella kirjoitella kenenkään kanssa. Ei tuollaisesta kannata johtopäätöksiä enempää vetää. Anna asioiden mennä painollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ymmärrän. Jätit miehesi ja kadut sitä. Toivot paluuta yhteen, mutta exän mielipide asiasta on epäselvä.

Harmillistahan tuo on.

kiitos sinulle :)

mutta eikat tost voi hän suuttuu jos ottamistiheydest kysyin..?

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-as:
jos hän ei vaan nyt jaksanut oikein ajatuksella kirjoitella kenenkään kanssa. Ei tuollaisesta kannata johtopäätöksiä enempää vetää. Anna asioiden mennä painollaan.

kiitos

hitsi ku ei oo ollu tilaisuutta kertoo et oon katunu kaikki nää vuodet eroamme

Alkuperäinen kirjoittaja kaduttaa:
Ymmärrän. Jätit miehesi ja kadut sitä. Toivot paluuta yhteen, mutta exän mielipide asiasta on epäselvä.

Harmillistahan tuo on.

Jos hän käsitti asian väärin. Otti sen urkintana, syyllistämisenä tai jotain muuna ei kivana. Hän ite kysyi, että ootko päissäsi ja sinä jatkoit samaa linjaa. Molemmat kai huolehtii, epäilee tai haluaa vaan tietää toisen nykytapoja...

Alkuperäinen kirjoittaja kaduttaa:

Harmillistahan tuo on.

Jos hän käsitti asian väärin. Otti sen urkintana, syyllistämisenä tai jotain muuna ei kivana. Hän ite kysyi, että ootko päissäsi ja sinä jatkoit samaa linjaa. Molemmat kai huolehtii, epäilee tai haluaa vaan tietää toisen nykytapoja...

oi eii :( mutku mä (miltei absolutistina) en tykänny et epäili must sellasta... toivottavasti ei siit silti suuttunu.

Yhteistyössä