Surkein seksikokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaas!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritin kerran panna sellaista semilihavaa itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Eipä onnistunut ei. Muija oli kyllä ihan kuumana, mutta ne löllöt reidet alkoivat yököttää. :( Alkoholilla oli osuutta tilanteeseen päätymiseen.

Se oli niin surkea, ettei se alkanutkaan.
Olin joskus yksissä bileissä, olin ihan kännissä ja joku ihan ihme tyyppi liimaantui muhun. Oli kyllä tosi hyvän näköinen, mutta sekin oli ihan liian kännissä.
Sen verran kyllä tajusin, että sanoin että me ollaan ihan liikaa kännissä ja tokaksikin, me ei tehdä mitään jos sulla ei ole kortonkeja. Se lähti sitten etsimään takkiaan, sen povarissa oli kortonkeja.
Kun löysi takkinsa, rojahti mun viereen siihen sängylle. Sitten yritettiin mukamas etsiä jotain kortonkeja, pyh. Hihiteltiin vaan ja nukahdettiin vaan niin, että se takki oli meidän kummankin naaman päällä.
Housut me kyllä oltiin riisuttu, aika noloa. Onneksi ei sentään alkkareita.
Kaverit nauroi aamulla kun löysi meidät.
Tänä päivänäkään en vielä edes tiedä, mikä sen jätkän nimi oli.
Vähän villi nuoruus juu, muttei enää sen jälkeen ole ollut :D

Bongasin muka kauheen adoniksen baarista. En ollut kaatokännissä. Eikä mieskään.. Mies oli kuin joku hunks tyyppinen :D mutta älyttömän SURKEA sängyssä.. en tiedä riittääkö edes pikkurilli vertaamaan sen vehkeen kokoa. Ei se vehjekään niin paha ollut kuin se sen tapa käyttäytyä sängyssä. Mentiin kovaa ja rytinällä niinku oisin vaan ollu joku reikä patjassa jonka päällä se pomppi ja nytky ja nylkytti niinku koira.. :D ihan hirveä.

Kaikki ne kerrat kun mies on liian humalassa ja yrittää tunkea puolikovaa munaa sisälleni, ei siitä tuu ikinä yhtään mitään! Enää en edes suostu harrastamaan mieheni kanssa seksiä jos hän on humalassa.

Bongasin muka kauheen adoniksen baarista. En ollut kaatokännissä. Eikä mieskään.. Mies oli kuin joku hunks tyyppinen :D mutta älyttömän SURKEA sängyssä.. en tiedä riittääkö edes pikkurilli vertaamaan sen vehkeen kokoa. Ei se vehjekään niin paha ollut kuin se sen tapa käyttäytyä sängyssä. Mentiin kovaa ja rytinällä niinku oisin vaan ollu joku reikä patjassa jonka päällä se pomppi ja nytky ja nylkytti niinku koira.. :D ihan hirveä.

Mulla ihan sama. Oli suht komee ja kova puheissaan, mutta ku päästiin sängylle.. Tosi hätänen, noloileva nylkytys lähetyssaarnaajassa, muna niin pieni et jäi jopa huomaamatta tuliko jätkä vai ei.. Mut kiire sillä oli kotiin sen minuutin jälkeen..
Huh huh..

Alkuperäinen kirjoittaja Ällö;28376392:
Mulla ihan sama. Oli suht komee ja kova puheissaan, mutta ku päästiin sängylle.. Tosi hätänen, noloileva nylkytys lähetyssaarnaajassa, muna niin pieni et jäi jopa huomaamatta tuliko jätkä vai ei.. Mut kiire sillä oli kotiin sen minuutin jälkeen..
Huh huh..

Ha ha, tää mies kuitenkin sai, sinä ilmeisesti et? :laugh:

Samoin kävi minulle, mutta sillä erotuksella että purskahdin itkuun kesken panon, kun se oli niin onnetonta.

Jätkä oli ihan törkeän hyvännäköinen, pitkä, leveät hartiat, blondi pitkä tukka, lihaksikas vartalo yms.. Jos vielä olisi ollut valkeat siivet selässä niin olisi käynyt oikein hyvin jonkin hollywood leffan enkeli Gabrieliksi..

Tyhmä kuin saapas ja akti kesti kolme minuuttia.....

....mut olihan se sentään nätti :D

Ihan ehdottomasti tyyppi joka halusi painaa takaapäin, stetson päässä, läpsi mua perseelle ja ulvoi "ou jeah beibi". Lisäksi se hikoili niin että mun selän päälle valui hikeä.

teinivuosina sillonen poikakaveri innoissaan lutkutti pillunkarvojani ja ihmetteli ku en voihkinu nautinnosta vaan lähin tupakalle. ja 15vuoden jälkeen ikävä kyl törmäsin tähän tyyppiin ni tää vihjaili et eiks ollukki hyvää seksiä silloin ja muutenki kivaa. tokasin isolla äänellä (koulutuskeskuksen aulassa törmättiin) et sulle ikävä juttu et mä en yhdy tohon mielipiteeseen

Olin kaivannut kauan läheisyyttä (ollut siis puutteessa varmaan vuoden). Tutustuin yhteen mieheen joka sai mun vatsaan perhosia ja lopulta tilanteet eteni siihen että mentiin sänkyyn. Kun aloin laittaa miehelle kortsua niin hän tuli siinä vaiheessa, hyppäsi ylös, painui pikasuihkuun ja hävisi ovesta huutaen heipat... Kerkesin sanoa että nytkö sä jo meet ja jätät mut näin. Se vastas jotain että on kiire. Oli vielä mua 20 v vanhempi... :laugh:

[QUOTE="...";28376126]se, kun harrastin seksiä sellaisen miehen kanssa, jolla ei varustusta ollut lähes ollenkaan, eikä kyllä tiennyt niistä touhuista yhtään mitään.[/QUOTE]

Peesi. Mutta sinäänsä oli hauskaakin, huumorilla otettiin. Oltiin molemmat sitä mieltä ettei tämä nyt ihan hyvää ollut :laugh:

Jätkä oli ihan törkeän hyvännäköinen, pitkä, leveät hartiat, blondi pitkä tukka, lihaksikas vartalo yms.. Jos vielä olisi ollut valkeat siivet selässä niin olisi käynyt oikein hyvin jonkin hollywood leffan enkeli Gabrieliksi..

Tyhmä kuin saapas ja akti kesti kolme minuuttia.....

....mut olihan se sentään nätti :D

Niin? Kesti siis hyvinkin normaalin aktin verran. Ei kai se muiden vika ole jos olet orgasmivaivainen?

Minusta jos ei halua ja nauti niin pitääkö niitä jalkoja levittää?

Yhteistyössä