suretti aamulla jättää poika hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja natasja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

natasja

Jäsen
16.07.2007
266
0
16
tää kerto mulle ja hoitotätille ettei hänen kanssaan leiki kukaan poika. mä oletin että täti ohjais poikia ottamaan minunkin pojan leikkiin mukaan(krtoisi muille kuinka ikävältä tuntuu jos joutuu ihan yksin olemaan) tai touhuis ees itte lapsen kans.

kävin sisällä viemäs pojan kaappiin tavaroita niin tää täti oli mennyt vaan höpöttää toisen tätin kanssa ja mun poika tulee melkein kyynel silmin mulle toistamaan sen että kukaan ei leiki hänen kanssaan. ja tää täti vaan siellä puhuu paskaa topisen kanssa. tuli mieleen että tekeekö se palkkansa eteen muuta kuin esittää hyvää hoitajaa jos joku on kattomassa :o |O :'(

mä meen päiväkodin johtajan juttusille(on niin paljon kaikkea muutakin tapahtunut) jos hän ei ota mua tosissaan, niin kenelle sitten voi valittaa?

Miksei tytöt kelpaa, pojat tai tarhantäti vaan? Ehkä ne pojatkin sitten innostuu kun näkee että lapsesi on hauskaa leikkiseuraa.

Ja en minä olettaisi että tarhantäti samalla sekunnilla ryntää lapsen kanssa leikkimään, se "paskan puhuminen" on voinut oikeasti olla joku hoidettava asia toisen hoitajan kanssa. Ei ole realistista ajatella että yksi täti leikkii yhden lapsen kanssa koko päivän ja antaa muiden asioiden olla.

Toivottavasti leikkikaveri löytyy.

Mä olisin mennyt vaatimaan aikuisilta että nyt on sellanen tilanne että tuutte tähän pojan kanssa.
Että toinen itkee täällä.
Mitä teit ite?Lähdit sitten pois vai?

Kyllä olis voinut täti sylissä pitää poikaa siinä vaikka puhuis toisten asioita.
Ja ne asiat kyllä voi sen hetken oottaa.

Mene ihmeessä päiväkodin johtajan juttusille taikka vaadi palaveri.
Sano että iso ongelma tämä pojan itkuisuus.

Yhteistyössä