Surettaa, mies ollut koko päivän kalareissulla ja mitä tekee kun tulee kotiin? Syö ja alkaa pelaamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja siinä se pelailee vieläkin, tulee pelaamaan vielä muutaman tunnin. Koko päivän ollut pois eikä halua mieluummin minun kanssani tehdä jotain :( oon koko päivän kotona odottanut, että milloin mies tulee kotiin. Tylsää siis on ollut kun ei autoa eikä mitään käytettävissä.

Taidan painua petiin. Ainiin, mut sit mies ihmettelee et miksei nykyään saa seksiä enää niin usein, joten taidan odottaa että se lopettaa.

Miten sinulla ei ole mitään omaa tekemistä? Minulla ei ole koskaan tylsää kotona. Tietysti on kiva jos toinen huomioi vähän, jos on ollut koko päivän poissa. Oletan että miehesi on tosi väsynyt kalareissun takia.

[QUOTE="vieras";29014588]Mitä tarjottavaa sinulla on miehelle?[/QUOTE]

Miksi pitäisi olla jotain tarjottavaa miehelle, kun silläkään näytä olevan mitään tarjottavaa?

Oikeesti. Aikuiset ihmiset. Ehkä sen sosiaalinen kiintiö oli tullut täyteen kalareissulla, eikä jaksanut enää viihdyttää lapsellista tyttöystävää..

[QUOTE="miksi";29014599]Miksi pitäisi olla jotain tarjottavaa miehelle, kun silläkään näytä olevan mitään tarjottavaa?[/QUOTE]No, sinähän se olet, jolle tilanne ei sovi. Mies vaikuttaa olevan ihan tyytyväinen, koska on itse tehnyt jotakin oman viihtymisensä eteen. Aika ihmeellistä odottaa miehen vielä viihdyttävän sinuakin, kun hän on sosialiseerannut koko päivän. Sitten kaipaa joo yksinoloa. Kumma, jos et tuota tiennyt.

Yhteistyössä