F
first time
Vieras
eli siis mun pitäis aloittaa sellaiset minipillerit kuin 'mini-pill'. Luin pakkausselosteen ja mun mielestä siinä kovin vähän tietoa. Esim muut yhdistelmäpillerit joita olen käyttänyt löytyy ohjetta ja neuvoa vähän joka tilanteeseen. Lisäks mahdollisten sivuoireitten lista on yleensä aika pitkä. Tässä ei mainita muuta kuin "turvotusta, painonnousua, vatsan pingotusta, masennusta, päänsärkyä, aknea, kuukautisvuotohäiriöitä, pahoinvointia, oksentelua ja miehisen karvoituksen lisääntymistä". onko mahdolliset sivuvaikutukset toisiaankin näin vähäiset?
Lisäks aloitukseen liittyvä kysymys. Lääkäri sanoi että pillerit aloitetaan eka vuotopäivänä ja ehkäisyteho on silloin voimassa heti, samoin sanoo pakkausseloste. mutta terkkari sanoi että aloittaa eka vuotopäivänä mutta käski käyttää kondomia ainakin seuraavat pari viikkoa. miksi niin eri ohjeet? kumpaa uskon?
Lisäks aloitukseen liittyvä kysymys. Lääkäri sanoi että pillerit aloitetaan eka vuotopäivänä ja ehkäisyteho on silloin voimassa heti, samoin sanoo pakkausseloste. mutta terkkari sanoi että aloittaa eka vuotopäivänä mutta käski käyttää kondomia ainakin seuraavat pari viikkoa. miksi niin eri ohjeet? kumpaa uskon?